22 septembrie, 2014

Oja săptămânii

 
L'Oreal Paris a lansat recent o nouă colecţie de oje: Les Grey.
Aceasta conține șase lacuri de unghii în nuanțe închise de gri, plus unul în culoarea anului Royal Orchidee.Eu sunt mare fană a ojelor L'Oreal, cred că am peste zece, așa că m-am bucurat când am primit și eu una din colecția Les Grey - Power Potion Latex Effect.

M-am dat cu ea acum trei zile și de-atunci mă uit în continuu la unghii. Demult nu m-am mai îndrăgostit atât de tare de o ojă, ca să nu mai zic că deja mi-a trecut prin cap că va fi oja pe care-o voi purta în noaptea de Revelion haha. 
Sâmbătă a fost ziua de curățenie și când zic curățenie, zic c-am frecat și-am rânit prin casă de mi-au sărit capacele. Oja s-a comportat exemplar, așa cum veți putea vedea și din pozele de mai jos. 



 Prețul recomandat al unei oje este de 15 lei, iar mai jos vă las o poză cu toate culorile.
Cum vi se pare noua colecție L'Oreal? Vă tentează vreuna dintre oje?