01 iulie, 2014

Glow Lotion de la Nature's Gate - autobronzant gradual

 
A venit în sfârșit vremea să vă povestesc despre autobronzantul pe care-l folosesc de pe la jumătatea lunii mai: Glow Lotion For Medium Skin Tones de la Nature's Gate.
Ultimele două veri am folosit celebrul autobronzant Alverde din DM Markt, de care cred că toată lumea a auzit, care mi s-a părut foarte ok la vremea aia. Dar nu aveam cu ce să fac comparație pentru că era primul autobronzant pe care-l foloseam în viața mea.
Deși Glow Lotion, care este un autobronzant gradual, este destinat tenului mediu, cred că se potrivește de minune unui ten foarte deschis, cum este și al meu. Și să vă spun și de ce: pentru că nu devine foarte foarte închis chiar și după multiple aplicări. La început, eu îl aplicam maxim de două ori pe săptămână și eram mulțumită așa. De pe la mijlocul lui iunie, am început însă să-l folosesc ceva mai des, cam o zi da, una nu, fiind curioasă cam cum evoluează culoarea. 
Dacă la autobronzantul Alverde am observat că pe tenul meu bătea spre portocaliu chiar și dacă aplicam de două ori, de trei ori nici nu se punea problema, cu acesta nu am văzut așa ceva. Spre exemplu, acum l-am aplicat vineri seara, sâmbătă seara și luni seara doar pe picioare și culoarea este una foarte plăcută, fără tentă portocalie. 
Vreau să subliniez că este foarte important ca autobronzantul să fie întins bine de tot la încheieturi - coate, genunchi, glezne etc - că dacă nu, se strânge și pare mai închis decât restul. De asemenea, nu uitați niciodată să vă dați și pe laba piciorului că dacă nu, riscați să pățiți ca mine: acum doi ani, când am folosit pentru prima dată un autobronzant, nu m-am dat și pe laba piciorului și m-am mai și îmbrăcat în fustă și părea că am pantaloni pe mine, pentru că piciorul era bronzat și restul era alb ca laptele.
Tot pentru o culoare uniformă, înainte de aplicarea oricărui autobronzant e necesar un scrub făcut ca la carte pe tot corpul. Mi s-a întâmplat totuși să aplic și fără exfoliere în prealabil și diferența nu a fost foarte mare. Și vă sfătuiesc ca după aplicare să vă spălați mâinile bine de tot, ca să nu vă treziți cu palmele maro, așa cum le am eu fix acum. Iar atunci când o faceți, fiți atente să nu vă stropiți cu apă pe părțile unde ați aplicat crema, că vor rămâne urme de stropi.
În ceea ce privește aplicarea efectivă, este foarte importantă cantitatea pe care o folosiţi. Dacă puneţi prea mult, intră destul de greu în piele şi va trebui să aşteptaţi pentru a vă putea îmbrăca, că dacă nu tot corpul este lipicios. Eu acum ştiu exact cât trebuie să aplic pe fiecare parte a corpului şi mă îmbrac imediat după. Nu mi-a pătat hainele, deși am purtat chiar și tricouri albe imediat după. De asemenea, nu mai simt nevoia să folosesc și altă cremă de corp, pentru că aceasta este îndeajuns de hitratantă.
Un alt aspect este mirosul. Știu că multă lume are o problemă cu mirosul autobronzatelor. Eu nu am această problemă, dar ca să fie lucrurile lămurite...da, și această cremă are acel miros specific. Mie chiar îmi place :)) Oricum, se duce după spălare, nu rămâne pe piele forever. 
Ca și concluzie, sunt mai mult decât mulțumită de acest produs și vă recomand să-l încercați dacă nu sunteți prietene cu soarele, dar nici nu vreți să fiți albe ca laptele pe tot parcursul verii. Prețul este foarte bun: 9.81 dolari pentru 473 mililitri. Îl puteți cumpăra de aici
În caz că am uitat să menționez ceva, deși m-am strofocat să nu uit niciun amănunt, vă rog să mă întrebați în comentarii și promit să raspund în timp real. Încerc să-mi reintru în ritm cu răspunsul la comentarii și sper să și reușesc în perioada următoare că-mi dau seama cât este de frustrant pentru voi când comentați în gol.