30 iunie, 2014

Care este pielea ta ideală? CONCURS - ÎNCHEIAT


Știu că vă era dor de un nou concurs! Vichy a lansat recent, în toată lumea, provocarea 100 de zile 100 de femei.
În cadrul acestei campanii, au fost selectate o sută de femei din România cu vârste diferite, tipuri de ten diferite, provenind din medii de viață diferite, care au fost întrebate ce înseamnă pentru ele pielea ideală. Concluzia a fost că, pentru fiecare în parte, pielea ideală înseamnă ceva diferit. 
Ca prim pas către o piele ideală, cele o sută de femei au realizat un diagnostic online și au descoperit sfaturi de nutriție, recomandări personalizate și rutina de îngrijire adaptată tenului lor. Diagnosticul este disponibil online, nu doar pentru cele o sută de femei care au participat la campanie, ci pentru oricine dorește. Îl puteți găsi aici
Eu sunt destul de mulțumită de tenul meu, mai ales pentru cei 34 de ani pe care-i am. Singurul aspect pe care mi-ar plăcea să-l îmbunătățesc și încerc să-l îmbunătățesc este uniformizarea nuanței pielii. Pentru că sunt o pistruiată de când mă știu, odată cu trecerea timpului, unii dintre aceștia s-au lățit și s-au transformat în pete solare. Asta pentru că până acum vreo trei ani nu foloseam creme cu factor de protecție solară ZILNIC, așa cum fac acum. 
Sunt curioasă pentru voi ce înseamnă o piele ideală. Am pentru una dintre voi un serum Aqualia Thermal de la Vichy - textură de gel apos ultra fluid numai bun pentru vară.
Dacă veți să fie al vostru, trebuie să urmați următorii pași:
1. Lăsați-mi în comentarii răspunsul la întrebarea Ce înseamnă pentru tine o piele ideală?
2. Urmărește blogul prin GFC sau Bloglovin (găsești în dreapta)
3. Fii fan al paginii de Facebook A Beauty Tale 
4. Dă share acestei postări pe profilul tău personal de Facebook
După ce ai făcut toți acești pași - hai, că nu e greu! -, lasă-mi un comentariu care să conțină răspunsul la întrebare, numele cu care-mi urmărești blogul și pagina de Facebook, precum și link-ul unde-ai dat share acestei postări. Te-aș mai ruga să-mi lași și o adresă de mail unde să te pot contacta dacă vei fi aleasă câștigătoare. 
Concursul începe azi și se termină pe data de 13 iulie, iar câștigătoarea va fi aleasă prin random.org. 

LATER EDIT: Îmi cer scuze pentru întârzierea cu care anunț câștigătoarea acestui concurs, însă vă mărturisesc că efectiv am uitat...Am avut atât de multe concursuri pe blog în ultimul timp, că am avut impresia că le-am încheiat pe toate. Așadar, câștigătoarea acestuia este Nicoleta Alina Preda. Felicitări și te voi contacta pe email pentru a-mi trimite toate datele să ajungă premiul la tine. 
Restul, am dat drumul unui nou concurs, de această dată în colaborare cu brandul englezesc de cosmetice ENLIVEN.