14 iulie, 2014

Comandă iherb #18

 
Am avut ceva emoții cu ultima comandă de pe iherb, că parcă a ajuns mai greu ca niciodată: pe 11 iunie a fost trimisă și pe 9 iulie a ajuns la mine.
De această dată, m-am limitat la doar cinci produse, dintre care pe două dintre ele le-am mai avut.
Glycolic Mask cu dovleac și miere de la Andalou Naturals - îmi place extrem de mult masca asta exfoliantă și drept dovadă am cumpărat-o din nou, chiar dacă nu am terminat-o încă pe prima. Are un preț foarte bun - 11,96 dolari - și chiar dacă borcanul este destul de mic - 50ml - observ că mă ține de aproape două luni de zile, folosită o dată pe săptămână. Tocmai pentru că mi s-a părut cantitatea foarte mică și-am crezut că se va termina destul de repede, am ales s-o comand din nou încă dinainte de a o termina. O puteți cumpăra de aici și citi despre ea aici

Mască de față cu cacao de la Andalou Naturals - pentru că îmi plac atât de mult celelalte două măști pe care le am de la acest brand, am vrut să mai încerc și altele și am ales-o pe cea cu cacao. Este o mască de față nutritivă, arată ca o cremă de ciocolată și miroase la fel. Cred că fix în seara asta o s-o încerc. Prețul este de 11,96 dolari pentru 50ml și o puteți cumpăra de aici
Demachiant pentru ochi cu mușețel și ceai verde de la Earth Science - un alt produs pe care-l cumpăr pentru a doua oară. Prima dată l-am cumpărat în urmă cu doi ani și m-a ținut cred că aproape un an de zile. Așa cum poate ați observat, obișnuiesc să folosesc destul de multe produse pentru demachierea și curățarea tenului, însă pentru mine este foarte important acest pas în rutina zilnică. 
Cum folosesc acest produs: pun cantitatea unui bob de cafea pe degete și masez ușor ochiul, iar apoi șterg cu o dischetă înmuiată în loțiune micelară. Probabil că vă întrebați de ce fac acest pas suplimentar. Ei bine, din două motive: 1. pentru că procesul este mult mai delicat decât dacă aș folosi doar loțiunea - produsul are textură de gel și în momentul când masez ochii, degetele alunecă foarte ușor în această zonă și topește efectiv tot machiajul. 2. mi se pare că demachiază mult mai bine și mai rapid decât dacă aș folosi doar loțiunea micelară. Cred c-ați înțeles voi ideea. 
Cert este că pentru mine funcționează foarte bine această medotă, chiar cel mai bine și voi continua s-o folosesc. Foarte bine a funcționat și gelul de curățare de la Physiogel, pe care l-am folosit anterior. Îl prefer totuși pe cel de la Earth Science pentru că are ingrediente mai bune. Plus că nu are parfum, ceea ce Physiogel are. Îl puteți cumpăra de aici, la prețul de 5,57 dolari, pentru 118 mililitri și, repet, vă va ține o veșnicie! 
Loțiune de corp cu acid glycolic de la Neoteric Cosmetics Inc. - am auzit de crema asta de la Andreea, prin luna martie. Atât mi-a mai lăudat-o că mi-a rămas mintea la ea de-atunci. Dar am atât de multe creme și unturi de corp, că nu m-am îndurat să dau banii pe una nouă. Am rezistat cât am rezistat, dar m-am gandit că probabil îmi va lua o viață să termin toate cremele pe care le am și dacă stau după asta...nu mai apuc s-o încerc și pe cea de la Neoteric. 
Am folosit-o prima dată aseară și, ca primă opinie, nu-mi plac ambalajul și consistența, care nu fac casă bună. Loțiunea nu e tocmai loțiune, ci e cremă în toată regula, fiind destul de groasă și, pentru că e ambalată la sticlă, iese foarte greu din ea. Mi-ar fi plăcut dacă ar fi fost la borcan. Cred că nu mi-aș fi făcut atâția nervi câți mi-am făcut aseară. Nici nu vreau să-mi imaginez cum va fi mai încolo. Mă gândesc serios s-o mut într-un borcan, dar momentan nu am niciunul gol. 
Motivul pentru care-am cumpărat-o este faptul că are în componență acid glicolic. Tocmai am scris o postare despre exfolianții chimici și o puteți citi aici. Nu m-am confruntat cu acneea pe față, dar m-am confruntat cu ea pe corp. Așa că am urme pe băsănău aka fund și câteva pe spate și le urăsc cu puterea a o mie de sori. Pentru asta am cumpărat loțiunea de la Neoteric Cosmetics - să mă scape de ele. O puteți cumpăra de aici, la prețul de 11,23 dolari pentru 340 grame. 
Exfoliant pentru corp cu sare de mare de la Alba Botanica - este un exfoliant mecanic, ce conține particule abrazive. Așa cum spuneam în postarea anterioară, am renunțat la acest tip de produs pentru față, dar pentru corp...încă nu mă simt pregătită. Iubesc să-mi exfoliez pielea corpului de cel puțin două ori pe săptămână, mai ales acum când folosesc autobronzant. 
Sunt curioasă să-l încerc și pe acesta, mai ales că are review-uri foarte bune. Am încercat să-i desfac folia de deasupra și-am văzut că e uleios și că miroase a lămâie. Aștept să termin ce folosesc acum (tot de pe iherb) și-l voi începe pe acesta. Prețul lui este de 9,60 dolari pentru 411 grame și-l puteți cumpăra de aici
Acum m-am apucat să pregătesc ce voi cumpăra la următoarea comandă, că am o listă lungă cât o zi de post și să văd cum le împart. Cât despre produsele de mai sus, voi reveni cu păreri despre cele trei pe care nu le-am mai folosit până acum. Vă tentează vreunul dintre ele?