07 iulie, 2014

Canalele de YouTube pe care le urmăresc



Să zac și să mă uit la filmulețe pe YouTube cred că este una dintre activitățile mele preferate. Nu există seară în care să nu mă uit măcar la un filmuleț-două înainte de-a adormi. Pe mine una m-a ajutat foarte tare YouTube-ul și am învățat foarte multe lucruri. Am învățat cum să mă machiez în primul rând și tot de acolo am aflat și de cele mai bune produse pe care le-am folosit în viața mea.

Postarea de astăzi este pentru cele care au aceeași pasiune ca și mine sau sunt curioase să vadă ceva nou. Recent una dintre colegele mele mi-a povestit uimită că a descoperit pe YouTube tutoriale de machiaj și cât de tare i s-a părut chestia asta. Mai ales că, hai să recunoaștem, sunt destul de puține femei care știu să se machieze. 

Pentru mine în mod cert primează videoclipurile de pe YouTube în fața blogurilor. Tocmai din acest motiv, îmi doresc ca pe viitor să pot face și eu acest lucru, adițional blogului. Este nevoie însă de echipament și de mult mai mult timp. Ca să nu mai zic de aptitudini tehnice, la care eu sunt cam praf în acest moment.

Ca să fie clar încă de la început, canalele mele preferate sunt cele din UK, dar urmăresc câteva și din SUA. Destul de puține ce-i drept. Vloggerii din UK mi se par mai spălați, tipele sunt mult mai pe gustul meu și din punct de vedere al vestimentației, dar și al machiajului și al felului de exprimare și editare al videoclipurilor. Mai jos vă las lista cu toate canalele pe care le urmăresc în prezent. Sunt abonată la mult mai multe, dar intru foarte rar pe unele dintre ele. În paranteză la fiecare voi scrie țara și genul canalului.

Mai vreau sa precizez pentru cele care nu știu că genul de canal/video vlog înseamnă un soi de jurnal filmat cu părți din ziua persoanei respective. Pregătiți-vă pentru o listă luuuuuuungă! Îi voi lua în ordine alfabetică, așa cum îi am la Subscription, iar cele care apar cu roșu sunt canalele mele preferate. 

Ally Valentine (UK - fashion&beauty) - canal
Amelia Liana (UK - beauty, fashion, vlogs) - canal 
Annie Jaffrey (SUA, rezident în Dubai - beauty&lifestyle) - canal
Sami Beautycrush (UK - beauty, fashion, lifestyle&vlogs) - canal beauty/canal vlogs
Camila Coelho (Brazilia, rezident in SUA - make-up) - canal
Carly Rowena (UK - fitness&diet) - canal
Caroline Hirons (UK - beauty) - canal
Derm TV (SUA - beauty) - canal
Claire Marshall (SUA - fashion, beauty&vlogs) - canal
Kassie CloudyApples (Canada - lifestyle&beauty) - canal
Corrie Dizzybrunette3 (UK - beauty&fashion) - canal
Dulce Candy (SUA - beauty&fashion) - canal
Estee Essie Button (Cananda, rezident in UK - beauty&vlogs) - canal beauty /canal vlogs 
Fleur de Force (UK - beauty&vlogs) - canal beauty  / canal vlogs 
Gabriella (UK - beauty&makeup) - canal 
Gemma (UK - beauty) - canal
Suzie (UK - beauty) - canal
Kate (UK - beauty, makeup, fashion&vlogs) - canal
Alix (UK - beauty&vlogs) - canal 
Julia Graf (Elveția - beauty&makeup&vlogs) - canal beauty / canal vlogs 
Kate (UK - fashion) - canal
Lauren Curtis (Australia - makeup) - canal
Lexi (UK - fashion&beauty) - canal
Lily Melrose (UK - fashion&beauty) - canal
Lily Pebbles (UK - beauty&fashion&vlogs) - canal
Lisa Eldridge (UK - makeup) - canal
Lisa (SUA - beauty) - canal 
TifannyD (SUA - makeup&beauty) - canal
Michele (SUA - beauty) - canal
Ingrid Nilsen (SUA - beauty&fashion&makeup) - canal
Sanni (UK, rezident în Paris - meakeup&beauty) - canal
Zara (UK - beauty) - canal
Nicole Guerriero (SUA - makeup&beauty) - canal
Niomi Smart (UK - beauty) - canal
Patricia Bright (UK - fashion&beauty) - canal 
Sam&Nic (UK - makeup) - canal
Shannon (Australia - makeup) - canal
Shirley B. Eniang (UK - fashion&beauty) - canal 
Sian Shutterbug (UK - fashion&beauty) - canal
Becky (UK - beauty) - canal
Tanya Burr (UK - makeup) - canal 
Tara (Irlanda - fashion&beauty) - canal 
Barbara (UK - fashion&beauty) - canal
Sandra (Romania, rezident în Canada - beauty) - canal
Gracie Francesca (UK - fashion&beauty) - canal
Tammy (SUA - beauty) - canal
Tati (SUA - beauty) - canal
The Lean Machines (UK - fitness&diet) - canal
Anna (UK - beauty&vlogs) - canal
Zoe Sugg (UK - beauty&vlogs) - canal beauty /canal vlogs 
Yuya (Mexic - beauty) - canal - are cei mai mulți abonați dintre toate canalele de beauty pe care eu le știu

Sper să găsiți în lista mea canale interesante, pe care poate nu le știați până acum. Dacă aveți alte sugestii pentru mine, le aștept cu drag!