19 iunie, 2014

Bioderma Sensibio Tolerance Plus+ și CONCURS

 
Dacă ai un ten sensibil, postarea asta este pentru tine!
Recent, Bioderma a lansat pe piață un nou produs, special creat pentru persoanele care se confruntă cu o sensibilitate crescută a tenului: Sensibio Tolerance Plus+
Ce înseamnă mai exact un ten sensibil? Dacă simți mai mereu un discofort la nivelul pielii, dacă aproape orice cremă pe care o folosești îți provoacă reacții neplăcute cum ar fi inflamare, înțepături, căldură locală sau te strânge, înseamnă că ai un ten sensibil. Eu ma consider destul de norocoasă din acest punct de vedere și foarte rar mi se întâmplă să am astfel de reacții, iar atunci când pățesc asta, știu c-am folosit un produs ce conține ingrediente neprietenoase. 
Datorită brevetului Neurocontrol, Sensibio Tolerance Plus+ este un tratament care are efecte aproape imediate: calmează pielea, reface bariera acesteia și elimină senzația de disconfort. De asemenea, produsul nu conține parfum, conservanți și parabeni, fiind ambalat într-un tub opac închis ermetic. Prețul recomandat este de 72 lei.
Și acum vine partea și mai interesantă! Am pentru una dintre voi, sau de ce nu unul, un tratament Sensibio Tolerance Plus+! Dacă vă doriți să fie al vostru, tot ceea ce trebuie să faceți este să intrați pe pagina mea de Facebook și să participați la concurs. Îl găsiți AICI. Vă urez baftă!