03 aprilie, 2014

Maybelline The Colossal Go Extreme Volume

 
Poate vă era dor de un nou review la un rimel...Recent Maybelline NY a lansat un nou rimel din gama The Colossal - Go Extreme Volume.
Nu mă declar mare fană a rimelurilor de la acest brand, dar au fost două care mi-au plăcut - The Rocket și Mega Plush Volum Express.
Go Extreme Volume este destul de asemănător cu Mega Plush, însă o prefer pe cea de-a doua. Tipul de periuță pe care Go Extreme îl are nu este tocmai pe gustul meu, din cauza formei de con. Le prefer pe cele care au aceeași grosime pe toată lungimea, întrucât mi se pare că apucă mai bine toate genele - și pe cele mai scurte din colțul intern al ochiului. 
Din cauza formei periuței, mie personal mi se pare destul de greu de folosit - îmi ia ceva mai mult timp să aplic acest rimel. Deși este un rimel care promite să ofere un volum de neegalat, mi se pare că mai degrabă alungește genele. Un alt aspect care nu mă încântă este că lipește puțin genele între ele. Ca și plusuri, rezistă bine pe tot parcursul zilei fără să se sfărâme și nu încarcă genele. Îl găsesc foarte potrivit pentru un machiaj natural de zi. De asemenea, se demachiază ușor. Mai jos vă las poze cu genele nude și date cu acest rimel în două straturi.
 

Nu pot spune despre acest rimel că se numără printre preferatele mele, dar voi continua să-l folosesc în combinație cu altul. Prețul recomandat al lui Maybelline The Colossal Go Extreme Volume este de 37 de lei. 
Voi l-ați încercat?