06 martie, 2014

Un nou domn în viaţa mea

 

#cineestedomnulT

Prin luna decembrie, am primit la birou un aparat Tassimo de făcut cafea.
Toată lumea a fost în culmea fericirii, pentru că până atunci aveam o cafea odioasă, care nu plăcea nimănui absolut deloc. Eu nu mai băusem niciodată cafea făcută la Tassimo şi uşor-uşor, am început să descopăr toate sortimentele care se găseau la acel moment pe piaţa din România, dar şi ciocolată Milka şi ceai Twinings.
Pentru cine nu ştie, că nici eu nu ştiam până în decembrie, Tassimo este un aparat inteligent de făcut cafea care are la bază o tehnologie foarte şmecheră: bagi capsula, aparatul citeşte codul de bare înscris pe aceasta şi, astfel, ştie exact cum să dozeze cantitatea de apă, cea de cafea, precum şi timpul şi tempertaura de preparare de care este nevoie pentru prepararea băuturii. Apropo, Tassimo este lider pe piaţa aparatelor de cafea din România.
Dintre toate băuturile încercate de mine până acum, preferatele mele sunt Caramel Macchiato şi Late Macchiato, ambele de la Jacobs, şi ciocolata Milka. Dar, începând cu luna martie, Tassimo şi-a extins portofoliul şi-a introdus pe piaţa noastră cafeaua Carte Noire, care este cea mai iubită cafea premium din Franţa. Aceasta este disponibilă în două sortimente, Café Long Délicat şi Carte Noire Café Long Intense.
Începând de ieri, nu mă mai bucur de delicioasa cafea doar la birou, ci şi acasă. La loc de cinste în bucătăria mea, stă acum un Tassimo Charmy nou-nouţ, aşa că mi s-a schimbat şi rutina zilnică. De-acum nu-mi mai rup gâtul când ajung la birou să mă duc să-mi beau cafeaua, ci o prepar acasă. Durează două-trei minute până e gata cafeaua şi-o savurez în timp ce mă pregătesc pentru o nouă zi. Aşa că nu mai sunt pe metrou ca o găină zburătăcită, ci ajung la birou so fresh and so clean, clean :))
N-am fost o mare iubitoare de cafea, dar acum sunt! O beam doar pentru că, în capul meu, până nu făceam asta, nu mă trezeam. Acum o beau de plăcere!