31 martie, 2014

Preferatele lunii martie


Am început să folosesc multe produse noi luna asta și majoritatea dintre ele îmi plac, iar despre o parte încă nu mi-am format o părere.
Și da, am și două dezamăgiri dintre care una pun pariu c-o să vă uimească. Că și pe mine tare m-a uimit! Începem cu produsele preferate.

Refining Vitamin A and Glycolic Toner de la Derma E - o loțiune tonică exact pe gustul meu! Este ușor exfoliantă datorită acidului glicolic, fără a-mi usca însă pielea. Are un miros delicat care mă încântă la fiecare folosire și chiar observ o îmbunătățire a texturii tenului de când o folosesc. Cred că dintre toate loțiunile tonice pe care le-am folosit până acum, aceasta-mi place cel mai mult. O puteți cumpăra de aici

Cremă pentru crop și mâini Sympathy for the skin de la Lush - nu v-am arătat-o în această postare, pentru că pe-atunci n-o aveam. Dar m-a convins încă de când am folosit-o prima dată. Are consistența unei loțiuni mai degrabă, hidratrează foarte bine și miroase fabulos, ca majoritatea produselor Lush. Este și destul de economică, pentru că se întinde foarte bine. 

Tot de la Lush, îmi place foarte mult și gelul de duș It's Raining Man. Auzisem de multe ori despre acest produs pe Youtube și chiar merită toate laudele. În afară de mirosul delicios de caramel (sau cel puțin așa mi se pare mie), face o grămadă de spumă și nu usucă pielea așa cum m-aș fi așteptat. Probabil că știți că în general produsele care fac multă spumă, usucă pielea. Nu este cazul acestui gel de duș. 

Tot la categoria produselor de îngrijire a corpului, în luna martie am folosit cu drag și laptele de corp pentru piele uscată de la Nivea. Deja i-am adus laude bine-meritate în această postare. 

Tot luna aceasta am început să folosesc serumul Hydrabio de la Bioderma. Este tot ce-am nevoie pe timp de zi: hidratează, intră repede în piele și o lasă pregătită pentru machiaj. Era deja mai mult decât lăudat de câteva colege de-ale mele, așa că m-a convins și pe mine și l-am recomandat și eu mai departe.

Serum-ul pe care-l folosesc pe timp de noapte este cel cu vitamina E de la The Body Shop. V-am povestit despre el în această postare, așa că nu mai are rost să reiau. Îmi place!

Un produs pe care-l cumpăr pentru a doua oară este crema cu FPS 50+ ABC Derm de la Bioderma. Deși dă ceva bătăi la aplicare (acum m-am obișnuit cu ea), este crema mea preferată cu FPS și nimic n-o întrece în ochii mei. O recomand în special celor care se confruntă cu un ten gras sau mixt, pentru că este și matifiantă. Pe larg, puteți citi despre ea aici

Pentru îngrijirea buzelor, m-am reorientat către un produs despre care știam de la prietena mea cea mai bună, care apropo este obsedată de balsamuri de buze. Este de la The Body Shop și este delicios! La propriu! Este foarte dulce și-mi vine să-mi ling în continuu buzele când sunt dată cu el. Și este foarte hidratant. 

Ca și produse de machiaj, vreau să menționez două care mi-au plăcut cu precădere în luna martie: trusa de farduri de pleoape Rose nude et brun de la Yves Rocher (în special nuanța mai deschisă) și rimelul L'Oreal So Cuture despre care am scris aici

Și ultimele produse care mi-au plăcut în martie și pe care le-am purtat absolut toată luna pe unghii sunt ojele din colecția Les Blancs de la L'Oreal. Nu-mi vine să mai folosesc altele, așa de mult îmi plac. Știu că vă sunt datoare cu ultimele două nuanțe pe care le am, dar vor veni și acelea. 

Cele două dezamăgiri ale lunii sunt două produse de machiaj. Evident c-am uitat să le fac poze, așa că va trebui să vă mulțumiți cu atât de data asta. Dar vor veni review-uri dedicate. Primul dintre ele este rimelul Excess Volume Extreme Impact Mascara de la Max Factor. Poate știți deja că rimelurile de la Max Factor sunt preferatele mele, așa că atunci când l-am primit pe acesta la testare, am sărit de-un metru în sus. Din păcate, nu face nimic spectaculos pentru genele mele și se și demachiază extrem de greu. No me gusta!

Al doilea produs...am lacrimi în colțul ochilor când mă gândesc cât de mult mi l-am dorit :)) Și mai ales de când! Și mi-am dorit din suflet să-mi placă și încă mă mai lupt cu el să-l fac cumva să funcționeze și pentru mine. Este vorba despre fondul de ten Nars Sheer Glow. Atât de dezamăgită sunt de el, că nici în top 20 al tuturor fondurilor de ten pe care le-am folosit vreodată nu se numără. Așa cum am zis și mai sus, o să mă mai muncesc un pic, înainte de-a renunța definitiv la el, ca poate-poate...Am tot schimbat cremele bază, pensulele cu care-l aplic și nimic! Nu vrea și nu vrea. După ce mă lămuresc definitiv, voi reveni cu o postare review în care să vă povestesc pe larg ce probleme am întâmpinat cu el. 

Trecând la preferatele care nu au nicio legătură cu domeniul de beauty, vreau să menționez în primul rând două seriale: Game of Thrones și New Girl. Le-am urmărit o perioadă, dar cum nu prea-mi place să mă uit la seriale, am renunțat. Luna asta am ajuns la zi cu ambele și abia aștept episoadele noi. Mai ales că în următoarele zile, va începe următorul sezon din GOT. 

Un alt film care mi-a plăcut foarte mult este seria BBC Wives and Daughters. Am o obsesie cu seriile astea și cum aflu de unul pe care nu l-am văzut, m-am și aruncat pe el! Devine însă din ce în ce mai greu, pentru că le-am cam văzut pe toate. Dar dacă sunteți și voi fane ale acestui gen, aștept recomandări.

Și la final vă las cu o melodie pe care-am ascultat-o în disperare luna asta: Arctic Monkeys-2013. Sunt obsedată de formația asta și dacă vă place genul, băgați ultimul lor album că e jale cu el! 

Și acestea fiind spuse, vă doresc un aprilie liniștit că se aude că astrele vor fi ale naibii cu toată lumea luna asta.