03 februarie, 2014

Machiajul meu de zi cu zi

 
Nu știu cum sunteți voi, dar mie nu mi s-a mai întâmplat să merg la serviciu fără să mă machiez de aproape patru ani de zile. Nu pot spune că nu ies nemachiată din casă, că nu e cazul, dar îmi place la nebunie procesul în sine. Îmi place să mă tencuiesc cu fel și fel de chestii, îmi plac produsele de machiaj și n-o să mă satur niciodată de ele. 
În prezent, testez și câteva noutăți și astăzi, în timp ce mă grăbeam să fug la birou, am zis ia să trag eu vreo două poze să le arăt și la fetele mele unul dintre machiajele pe care le port cel mai des. Nu sunt expertă nici pe departe, dar acest machiaj mi se pare foarte ușor de făcut și obișnuiesc să-l port în special în zilele în care decid să port un ruj nude sau roz. 
Înainte de-a vă arăta rezultatul, o să vă arăt ce produse am folosit. 
PENTRU FAȚĂ
1. fond de ten L'Oreal Infallible (îl iubesc și îi voi face și review în curând)
2. anticearcăn Maybelline Instant Age Rewind (review aici)
3. iluminator Yves Saint Laurent Touche Eclat (review aici)
4. bază pentru machiajul ochilor Too Faced Shadow Insurance
5. pudră pulbere HD Make Up Forever (pentru fixarea concealer-ului, pe nas și bărbie)
6. contur Riri loves MAC Hibiscus Kiss
7. blush cremă Chanel Affinite
8. iluminator The Balm Mary-Lou Manizer
Pensule folosite:
1. pensulă pentru fond de ten Everyday Minerals (pensula mea preferată în acest moment; seamănă cu F80 de la Sigma, dar este ceva mai bună și mai ieftină; luată de pe Pretty Born Store)
2. pensulă pentru contur de pe Born Pretty Store
3. pensulă pentru blush Real Techniques Contour Brush
4. pensulă pentru pudră Real Techniques Setting Brush (foarte bună pentru fixarea anticearcănului)
5. pensulă Born Pretty Store pentru uniformizarea tuturor produselor pe care le-am aplicat. La final, după ce termin tot machiajul, folosesc pensula asta pentru a mă asigură că totul este bine estompat
6. pensulă Born Pretty Store pentru aplicarea iluminatorului pudră 
7. Beauty Blender pentru aplicarea anticearcănului și iluminatorului YSL
MACHIAJUL OCHILOR
1. Maybelline Color Tattoo On and On Bronze (aplicat pe pleoapa superioară)
2. MAC All That Glitter (aplicat pe pleoapa superioară)
3. MAC Swiss Chocolate (aplicat în colțul extern al pleoapei superioare și în pliu)
4. MAC Satin Taupe (aplicat pe pleoapa inferioară - review aici)
5. MAC Smolder (aplicat pe pleoapa superioară)
6. MAC Teddy (aplicat pe conjunctivă)
7. Max Factor Excess Volume Extreme Impact Mascara (pe genele de sus)
8. Clinique Bottom Lashes (pe genele de jos)
9. Essence Eyebrow Stylist Set (culoarea mai deschisă pe sprâncene)
Pensule folosite:
1. pensulă Born Pretty Store pentru aplicarea fardului All That Glitters pe toată pleoapa superioară
2. MAC 217 pentru aplicarea fardului Swiss Chocolate și blending 
3 și 4. pensule Born Pretty Store pentru aplicarea și blending-ul fardului pe pleoapa inferioară
5. pensulă Born Pretty Store pentru aplicarea creionului negru MAC Smolder
6 și 7. pensule pentru sprâncene - cea cu mâner roșu este Born Pretty Store, cea mică este una MAC fake
Pe buze am folosit rujul Rimmel în nuanța Noting Hill Nude
Da, sunt o căruță de produse, dar le iubesc pe absolut toate. Rimelul de la Max Factor l-am folosit astăzi pentru prima dată și mi-a plăcut. Îi voi face și review după mai multe folosiri, să văd cum se comportă în continuare. Și să vă arăt și pozele pe care le-am făcut pe fugă de dimineață, înainte de-a ieși pe ușă.
 
 
Probabil c-ați observat foarte multe pensule de la Born Pretty Store. Aveam nevoie de un set nou de pensule de ochi, pentru că stăteam cam prost la capitolul ăsta și acestea au picat la țanc. Sunt ieftine și calitatea lor este bună, iar transportul este gratuit. Mai am și alte chestii luate de pe acest site, dar vi le voi arăta cu altă ocazie. Dacă vă doriți să comandați ceva de pe site-ul Born Pretty Store, am un CUPON de reducere de 10%.
Pentru a nu crea niciun fel de confuzii, doresc să precizez că pensulele Born Pretty Store mi le-am ales eu singurică după ce reprezentanții magazinului m-au contactat să mă întrebe dacă sunt de acord. De asemenea, nu am absolut nimic de câștigat în urma postării link-ului ce conține cuponul de reducere. 
Sper că nu v-am plictisit cu postarea asta extrem de lungă și ne auzim zilele următoare!