06 decembrie, 2013

Produse consumate *noiembrie*


Întrucât nu mai am nicio șansă să prind lumină pentru a face poze pentru blog și pentru că nici la editat nu sunt foarte pricepută, am făcut o mică schimbare.
Mi-am cumpărat o lampă cu o lumină care să nu fie foarte galbenă. Nu sunt extraordinar de mulțumită de cum au ieșit pozele, dar încă mai lucrez la acest aspect și mi-ar plăcea să știu și părerea voastră, pentru că pozele sunt într-adevăr foarte importante pentru un blog de beauty. O să mai lucrez cu lumina și sper să ajung cât de curând la un rezultat mulțumitor. 

Dar nu despre asta e vorba în postarea de azi, ci despre produsele pe care le-am consumat în luna noiembrie. 
Am terminat din nou o căruță de deodorante minerale de la Garnier, varianta Invisiclear fiind preferata mea. O să-mi comand din nou deodorantul acesta, dar până atunci mă mulțumesc cu cel de la Garnier. 
Fondul de ten Revlon Nearly Naked nu mi-a plăcut absolut deloc la început. Pe parcurs am descoperit însă că de vină era crema pe care o aplicam ca bază. Odată ce-am înlocuit-o, m-am îndrăgostit de acest fond de ten și l-am consumat aproape pe tot. Spun aproape, întrucât culoarea lui este prea închisă pentru nuanța tenului meu din aeastă perioadă și nu-l mai pot folosi. Mai este foarte foarte puțin din el, cred că mai puțin de cinci folosiri, așa c-am ales să renunț la el. Nu o să-l cumpăr din nou deocamdată întrucât nu este absolut deloc rezistent la transfer și pentru iarnă prefer un fond de ten cât mai rezistent ca să nu-mi murdăresc toate fularele și căciulile. Sper ca până la finalul anului să-i fac și-un scurt review. 
Scrub de corp Soap&Glory Flake Away - l-am cumpărat când am fost în vacanță în Anglia și mi-a plăcut foarte mult. Am mai avut unul din altă gamă (Sugar Crush), dar acesta mi-a plăcut mult mai tare ca și produs în sine, dar ca și miros. Are același miros ca gelul de duș pe care-l folosesc în prezent și de care tot trag de câteva luni bune.
Spumă de baie Sabon cu paciuli, lavandă și vanilie - în ultimul timp, am devenit o fanatică a băilor fierbinți și lungi așa c-am dat gata această spumă destul de repede. O aveam de foarte foarte mult timp, dar cum preferam dușurile, a zăcut neatinsă. Nu intenționez s-o cumpăr din nou pentru că este destul de scumpă și nici nu m-a impresionat în mod deosebit. Mi-am comandat una de pe iherb pe care abia o aștept să vină. 
Săpun lichid Dove Beauty Cream Wash - mi-a plăcut foarte mult și l-am cumpărat din nou, dar în altă variantă. Apreciez că nu usucă mâinile. Nu este cel mai hidratant săpun din lume, dar e ok. 
Emma Hardie Amazing Face Moringa Cleansing Balm - aproape că am vărsat o lacrimă atunci când l-am terminat. Cel mai bun produs de demachiere folosit de mine vreodată! E scump ca naiba, dar e foarte foarte bun. Intenționez să încerc și balsamul de curățare de la Clinique, care e o idee mai ieftin, și dacă nu o să-mi placă, cu siguranță îl voi cumpăra din nou pe acesta. Puteți citi review aici
Încă o lună, încă o sticlă de loțiune micelară Bioderma Sensibio. De 250 mililitri. 
Spumă de ras Gilette Satin Care - cumpărată tot din Anglia, mi-a plăcut. Sunt însă foarte mulțumită de cea de la Balea care e mai ieftină și mai ușor de procurat. 
Gel de demachiere a ochilor Earth Science - pe măsură ce l-am folosit, mi-a plăcut din ce în ce mai mult. Intenționam să-l cumpăr din nou, asta până când l-am descoperit pe cel de la Physiogel care-mi place mai mult și e și o cantitate mult mai mare. Plus că acesta se găsește la noi în farmacii și nu trebuie să aștept după iherb. 
Stick de baie cu cocos de la Balea - vă ziceam mai sus c-am devenit o mare iubitoare de băi lungi și relaxante și-am tot căutat chestii potrivite pentru asta. Așa am găsit la DM Markt aceste stick-uri de baie. Pe acesta l-am rupt în două și l-am folosit astfel la două băi. Are un miros foarte plăcut și marea surpriză a fost că este foarte hidratant. Lasă pielea moale și fină, cu un miros foarte plăcut. Singurul inconvenient ar fi că nu face spumă. Mai am unul cu altă aromă, dar intenționez să mai cumpăr câteva. Dacă și vouă vă place să faceți baie, chiar dați-le o șansă că sunt foarte șmechere.
Bioderma ABC Derm Solaire - o cremă cu factor de protecție foarte bună, dar destul de greu de folosit și nepotrivită pentru iarnă, întrucât are tendința să usuce pielea. Probabil că la vară o voi cumpăra din nou. Pentru moment însă folosesc alta. Nu ieșiți din casă fără cremă cu SPF nici măcar iarna! Review puteți citi aici
Unt de corp de la Palmer's - ooo cât mi-a plăcut acest produs! Este a doua oară în viața mea când termin o cremă de corp. Și pot spune că am terminat-o destul de repede, ținând cont că acest gen de produse zac cu anii la mine-n baie. Este un hidrantant mult mai bun decât absolut tot ce am în acest moment prin casă și-mi pare rău c-am terminat-o. Singurul lucru care nu mi-a plăcut este că pe final a trebuit să tai ambalajul în două, întrucât produsul nu mai ajungea la pompă și nu voia să iasă. Mi-am dat comandă acum de un ulei de pe iherb și aștept să văd ce minuni va face acela. Cu siguranță însă mă voi întoarce la produsele de la acest brand. 
Acestea fiind spuse, vă doresc un week-end de vis alături de cine vreți voi! Eu mâine voi merge la întâlnirea anuală a bloggerițelor de beauty, iar apoi probabil că voi reveni cu impresii.