05 noiembrie, 2013

Top 6 produse cosmetice pentru ten

 
Astăzi o să vă povestesc despre produsele mele cosmetice preferate din ultima perioadă, produse dedicate îngrijirii tenului.
Despre câteva dintre ele am vorbit în dese rânduri, despre restul o să vă dau mai multe detalii azi. E impropriu spus "top", întrucât le voi aranja aleatoriu, nu în ordinea preferinţelor. Asta pentru că toate-mi plac foarte mult. 
Amazing Face Natural Lift and Sculpt Moringa Cleansing Balm de la Emma Hardie 
Aşa cum am mai spus în dese rânduri, precum şi-n review-ul de AICI, acest balsam de curăţare este într-adevăr amazing, aşa cum îi spune şi numele. Topeşte efectiv tot machiajul de pe faţă, lăsând-o moale şi hidratată. Nu îl folosesc şi pentru demachierea ochilor decât în cazuri excepţionale, atunci când mi-e lene să folosesc un produs separat. Şi în acest caz, îşi face treaba foarte bine, dar totuşi prefer o altă combinaţie pentru această zonă. 
Eysilix Instant Eye Rescue de la Indeed Laboratories
O cremă de ochi foarte lăudată în mediul online de beauty, este într-adevăr o cremă foarte bună şi preferata mea de până acum. Este perfectă pentru zi, intră repede în piele şi machiajul (anticearcănul) se aşează foarte bine pe ea. Ceea ce-am mai observat de când o folosesc este că mi s-au diminuat cearcănele, deşi nu asta caut neapărat la o cremă de ochi. De asemenea, este hidratantă fără să fie grasă, iar asta o face aproape perfectă. Spun aproape perfectă întrucât un singur lucru nu-l face, iar eu asta caut neîncetat la o cremă de ochi: nu m-a scăpat de tot de milia. Pentru cele care nu ştiţi ce este milia, sunt acele bobiţe nenorocite şi nesuferite care se fac sub ochi. Eu le am de ceva timp şi mă scot din sărite! Eysilix mi le-a atenuat destul de mult, însă nu m-a scăpat complet de ele. După ce-o voi termina, îmi voi cumpăra o cremă de ochi de la PAI pe care îmi doresc foarte mult să o încerc şi, dacă aceea nu se va ridica la nivelul acesteia, probabil că voi cumpăra din nou Eysilix. 
Rosehip BioRegenerate Oil de la PAI
Nu m-am înţeles niciodată grozav cu uleiurile de faţă, în special cu cel de argan care mereu mi-a provocat neplăceri. Acest ulei este conceput pentru a reduce cicatricile/semnele, vergeturile, liniile fine şi petele de la soare. Motivul pentru care eu l-am cumpărat este pentru uniformizarea texturii tenului, întrucât sufăr de câteva pete solare, precum şi câteva semne rămase de la coşuri. Foarte puţine ce-i drept, dar mai bine fără ele decat cu, nu? 
Îl folosesc în fiecare seară, după ce mi-am aplicat serumul de la Estee Lauder sau/şi exfoliantul Derma E. Pun trei picături şi frec între palme, iar apoi îl aplic pe faţă prin mişcări de tapotare. De când îl folosesc, am văzut clar o schimbare în bine în ceea ce priveşte textura pielii, iar dimineaţa mă trezesc cu un ten aproape perfect. Petele solare s-au redus vizibil şi sper că vor şi dispărea la un moment dat. Ador acest ulei şi-l recomand din toata inima! De asemenea, am citit pe câteva bloguri că ajută foarte mult şi în cazul coşurilor acelea dureroase de sub piele. Eu nu mă confrunt cu aşa ceva, dar am spus totuşi să menţionez şi acest aspect. 
Loţiunea micelară Bioderma Sensibio  
Deşi am încercat produse de acest gen şi de la alte branduri, loţiunea micelară de la Bioderma a rămas în continuare preferata mea. O folosesc de vreo trei ani de zile şi foarte rar m-am despărţit de ea. Pentru mine nu există produs mai bun pentru curăţarea machiajului ochilor! O folosesc în combinaţie cu un alt produs, despre care o să vă povestesc în curând, şi nu-mi irită ochii, nu mi-i usucă etc. Un produs de nota 10! 
F10 Smooth and Renew Mask de la REN 
Deşi momentan nu se mai află în posesia mea pentru c-am terminat-o, nu puteam să nu menţionez F10 Smooth and Renew Mask de la REN, care este cea mai bună mască de faţă pe care eu am folosit-o până în acest moment. Puteţi citi părerea mea despre ea aici. Nu am mai cumpărat-o din nou pentru că încă sunt în dubii dacă s-o iau din nou pe aceasta sau să iau varianta mai concentrată, Glycolactic Radiance Renewal Mask. Sper să mă hotărăsc până la finalul acestei luni că simt nevoia de o mască bună. 
Advanced Night Repair de la Estee Lauder 
Este ultimul produs despre care vă voi vorbi azi, dar nu şi cel din urmă. Este un produs al dracului de scump (în jur de 450 lei), dar părerea mea este că merită banii ăştia. Nu pot spune c-am văzut rezultate excepţionale care să mă dea cu roatele-n sus, dar nici nu prea e posibil asta la un produs anti-îmbătrânire. Rezultatele se văd în timp la un astfel de produs, cum probabil deja ştiţi asta. Cu toate astea, de când îl folosesc, am observat că mi s-a mai întins pielea, daca înţelegeţi la ce mă refer. O perioadă l-am folosit în fiecare seară, singur. Însă acum îl folosesc în combinaţie cu uleiul de la PAI (iar în unele seri aplic şi exfoliantul Derma E) şi sunt extraordinar de mulţumită. 
Mai jos o să vă las de unde-am cumpărat fiecare produs sau de unde poate fi cumpărat. 
Amazing Face Natural Lift and Sculpt Moringa Cleansing Balm de la Emma Hardie - feelunique
Eysilix Instant Eye Rescue de la Indeed Laboratories - cumpărată de la Boots UK; dar o puteţi găsi şi pe ebay. Vă las aici un link la un seller care livrează în România şi care e top seller
Lotiunea micelară Bioderma Sensibio - se găseşte aproape în toate farmaciile de la noi. Cei de la Belladonna au cel mai bun preţ
Rosehip BioRegenerate Oil de la PAI - beautybay
F10 Smooth and Renew Mask de la REN - eu am cumpărat-o din Anglia, dar o puteţi găsi şi în alte locuri, spre exemplu pe asos
Advanced Night Repair de la Estee Lauder - se găseşte la noi pe piaţă fie în magazinul Estee Lauder/Clinique de pe Cale Victoriei din Bucureşti, fie la Sephora. Nu ştiu dacă se găseşte şi-n Douglas, pentru că acesta nu este tocmai unul dintre magazinele mele preferate, mai ales că din ce-am auzit, are preţuri ceva mai mari decât concurenţa. 
Nu pot spune că bag mâna-n foc pentru produsele menţionate mai sus, însă mie mi se potrivesc şi sunt mai mult decât mulţumită de ele. Niciunul nu a fost cumpărat dintr-un impuls de moment, ci după mult mult research şi absolut toate sunt produse foarte iubite în lumea-ntreagă. 
Sper că v-a plăcut postarea mea şi mai sper c-aţi observat că am devenit ceva mai activă pe blog. Să nu-mi fie de deochi :)