04 noiembrie, 2013

The Princess Tag!

Produsele mele de lux preferate
Mă uitam zilele trecute pe Youtube și-am dat la FleurDeForce peste o leapșă care mi-a plăcut foarte mult și pe care m-am gândit s-o preiau și eu și s-o și dau mai departe.
Cred că nu mai e niciun secret pentru voi că atunci când vine vorba de cosmetice și de machiaje sunt cam snoabă. Așa că de-a lungul timpului am investit în destule produse de lux, deci voi avea ce să vă arăt în această postare :) 
Fond de ten
Mi-a fost foarte foarte greu să mă hotărăsc între două fonduri de ten: Chanel Vitalumiere Aqua și Rouge Bunny Rouge Liquid Foundation Milk Aquarelle. Dar după lungi deliberări, am hotărât că fondul meu de ten preferat din categoria high-end este cel de la Chanel. Review la el puteți citi aici.  
Anticearcăn
Preferatul meu este Clinique Airbrush Concealer. Ma gândesc serios dacă să-l cumpăr din nou, pentru că tocmai ce l-am terminat, sau să aștept să pun mâna pe cel de la Nars, pe care sper să-l am până la sfârșitul anului. Părerea mea despre el o puteți citi aici.
Pudră
Dintre toate pudrele high-end pe care le-am avut până acum, cel mai mult mi-a plăcut pudra pulbere de la Laura Mercier - Translucent Loose Powder. Am avut varianta mini, care m-a ținut mai bine de un an de zile. Nu am mai cumpărat-o întrucât mi-am luat altele de care eram curioasă și-am zis că nu are rost să îmi umplu sertarele cu pudre. Pentru că eu nu mai am nicio poză cu acest produs, deși încă mai am cutia în care țin o altă pudră, am furat o poză de pe http://myfunnyvalentineblog.com.
Bronzer 
Nu am avut până acum decât un singur bronzer de lux - Soleil Tan de Chanel. Are consistență cremoasă și-l prefer oricărui bronzer pe care-l am în colecția mea, mai ales pe timp de vară. Recent mi-am cumpărat un duo blush-bronzer din colecția RiRi <3 MAC, dar nu am apucat să-l folosesc decât de vreo câteva ori. Deci nu pot spune deocamdată dacă-l prefer celui de la Chanel.
Fard de obraz 
Deși am destule farduri de obraz de lux (eu includ MAC în categoria produselor de lux, că nu sunt cele mai ieftine din lume), preferatul meu este fără doar și poate Springsheen de la MAC. O culoare potrivită oricărui sezon și, cred eu, oricărei nuanțe de piele.
Iluminator
Aici puteți vedea colecția mea de iluminatoare, din care lipsește Mary-Lou Manizer de la The Balm, recent intrat în portofoliu. Dintre toate, preferatul meu este cel de la Rouge Bunny Rouge - Highlighting Liquid Seas of Illumination, în nuanța Sea of Tranquility, chiar dacă am doar o mostră din el. Este iluminatorul meu de bun și-l folosesc doar la ocazii speciale. Îmi doresc tare mult produsul full size, dar nu pot acum să justific această investiție, mai ales că mai am atâtea alte iluminatoare. Oricum, niciunul din celelalte nu se compară cu acesta, din punctul meu de vedere. Poate doar cel de la Jemma Kidd se apropie, dar acesta nu se mai găsește pe piață.
Fard de ochi
Fardul meu de ochi preferat este Satin Taupe de la MAC, dar aș putea să trăiesc fără el. Însă nu și fără cele două truse Naked de la Urban Decay. Puteți citi aici despre ele.
Dermatograf
Preferatul meu este Teddy de la MAC. Îl folosesc de vreo 2-3 ani de zile și-l ador! Am terminat unul și de curând am început unul nou-nouț. Este o nuanță de bronz care merge perfect la culoarea ochilor mei. 
Rimel
N-am mai folosit de ceva timp un rimel de lux. Am în prezent unul de la MAC, dar nu-mi place deloc. Amintindu-mi însă din trecut, când aveam prostul obicei să dau o căruță de bani pe rimeluri, cel mai mult mi-a plăcut Hypnose de la Lancome. Sper că într-o zi să-l cumpăr din nou, ca a fost într-adevăr ceva deosebit. (sursa foto pinterest.com) Cred totuși că sunt rimeluri muuult mai ieftine aproape la fel de bune ca acesta. 
Ruj
Poate știti deja că rujul meu preferat a fost, până de curând, Rebel de la MAC. A fost însă detronat tot de un ruj MAC, în nuanța Im-passioned. Este rujul care mă face să mă simt ca o prințesă și obsesia mea din ultima perioadă. 
Lipgloss
MAC Pink Poodle este gloss-ul meu de prințesă. Deși nu l-am mai folosit de mult timp, pentru că acum prefer rujurile, îmi e la fel de drag ca atunci când l-am cumpărat.
Sprâncene
Creionul MAC Lingering este clar preferatul meu și acum sunt la al doilea. După ce-o să-l termin, probabil că-l voi cumpăra din nou, deși-mi doresc foarte mult să le încerc și pe cele de la Anastasia si Hourglass.
Random

Aici o să menționez două produse care mă fac să mă simt ca o adevarată prințesă de fiecare dată când le folosesc, adică în fiecare seară. Primul este balsamul de curățare de la Emma Hardie, la care găsiți review AICI, iar al doilea este serumul Advanced Night Repair de la Estee Lauder. 
Unghii
Nu pot să spun că posed sau am avut vreodată un produs pentru unghii care să fie de lux. Gen Chanel, Dior sau mai știu eu ce. Ținând cont totuși de faptul că ojele O.P.I. sunt destul de scumpe față de ceea ce obișnuiesc eu să-mi cumpăr, voi menționa Vodka&Caviar, care este oja mea preferată. Din păcate, i-am strâns atât de bine capacul, încât nu mai pot s-o deschid...Dacă aveți pentru mine vreo soluție în acest sens, vă rog mult help!
Sunt atât de obosită că abia mai văd să scriu. Am avut un weekend foarte nașpa, mi-a fost rău, am avut coșmaruri și am o stare generală de rahat. Dar am zis că nu mă bag în pat până nu termin de scris postarea asta la care mă chinui de câteva zile. 
Mi-a plăcut foarte mult leapșa asta și le invit pe colegele mele bloggerițe s-o preia. Vreau totuși să nominalizez trei fete la care mi-ar plăcea tare să văd o postare de genul asta: Dara, Jully și Rozi