09 octombrie, 2013

Balsam de curăţare Emma Hardie - review

 
Există anumite produse atât de machiaj, cât şi cosmetice, care sunt cunoscute ca şi produse cult.
Cele mai minunate şi mai şmechere produse, care se potrivesc majorităţii etc etc. Eu am o listă întreagă de asemenea produse, pe care-mi doresc ca la un moment dat să le şi încerc. Uşor uşor am tot strâns din ele, dar odată ce tai un lucru de pe listă, adaug alte zece în loc. 
Pe piaţa din România avem atât de puţine variante şi atât de puţine produse din astea cult...că nu ştiu ce m-aş face dacă nu ar exista magazinele online. De asemenea, dacă nu eşti o cititoare înrăită de bloguri de beauty din afară (cum sunt eu), şansele să afli despre produsele astea sunt foarte mici. Dar de aia exist eu pe lumea asta! :)) 
Probabil c-aţi observat că majoritatea produsele pe care eu le cumpăr/folosesc nu se găsesc pe piaţa din România. Am şi fost trasă de manecă referitor la acest aspect, că de ce nu scriu despre chestii care se găsesc la noi. Eu nu sunt revistă! Eu nu sunt aici să cumpăr chestii ca să am ce scrie pe blog, ci îmi cumpăr chestii şi apoi scriu despre ele pe blog. Ăsta e procesul! 
Închizând această mică paranteză, unul dintre aceste produse cult este Amazing Face Natural Lift and Sculpt Moringa Cleansing Balm de la Emma Hardie. Ştiu despre el de vreo doi ani şi tot timpul mi-am dorit să-l cumpăr, dar preţul lui m-a ţinut departe. Însă pe măsură ce citeam tot mai mult despre el şi cât de minunat este, şi mai ales după ce l-am văzut mega-lăudat şi de Caroline Hirrons, m-am hotărât să-l cumpăr. Nu am investit niciodată sume mari de bani în demachiante/geluri de curăţare şamd că nu am considerat că e cazul. 
După cum probabil că v-aţi dat seama deja, acest produs este unul de curăţare. În funcţie de temperatură, se prezintă fie în stare solidă, fie se topeşte uşor şi devine ca un ulei. Se comportă exact ca uleiul de cocos, aşa ca o comparaţie. 
Cum se foloseşte? Se pune în palmă puţin produs şi apoi câteva picături de apă şi se amestecă până devine ca o pastă, iar apoi se masează tenul cu ea. De cele mai multe ori însă, eu nu pun deloc apă, ci pur şi simplu frec produsul între palme până devine ulei.  Se masează uşor tenul cu mişcări circulare, iar apoi se clăteşte cu un prosopel înmuiat în apă caldă. Acest balsam topeşte pur şi simplu absolut tot machiajul şi toată murdăria! Pentru demachierea ochilor folosesc în continuare loţiunea micelară Bioderma, însă în serile când nu am chef şi de acest pas, aplic doar balsamul. Aşa că vă pot spune că-şi face grozav treaba şi pentru machiajul ochilor, oricât de rezistent ar fi el. 
În afară de faptul că miroase senzaţional, trebuie să vă mai spun că senzaţia pe care o simt după este minunată! Niciodată nu am folosit un produs care să demachieze atât de bine şi să-mi lase tenul atât de hidratat şi de catifelat! Să mă lase cu senzaţia aia c-am folosit într-adevăr un produs luxos care mă face să mă simt ca o divă :)) Din tot ce-am avut până acum, singurul produs care se apropie oarecum este demachiantul Cleanse&Polish de la Liz Earle
Un alt aspect este că se consumă destul de greu. Nu este nevoie decât de foarte puţin produs, pentru că în momentul când îl freci între palme, devine ulei - aşa cum am spus şi mai sus - şi se întinde foarte uşor pe toată faţa şi gât. Eu îl folosesc de o lună de zile şi nici măcar jumătate nu am consumat. Apropo, îl folosesc doar seara, pentru că dimineaţa folosesc un gel de curăţare.
Eu am cumpărat acest balsam de curăţare de pe feelunique.com. Preţul pentru 100 ml este de 34 de lire şi transportul este gratuit. Eu l-am prins însă la o oferta şi l-am luat cu 28.90 lire, o reducere destul de bună zic eu. 
După ce termin acest produs, intenţionez să încerc şi balsamul de curăţare de la Clinique, care sper că se găseşte şi la noi în ţară. Dacă nu, mă voi întoarce la acesta. Consider că deşi este un produs scump, sunt bani cheltuiţi bine.