11 mai, 2013

O echipă imbatabilă


Am tot spus mereu că pentru mine balsamurile/tratamentele leave-in sunt de bază când vine vorba de îngrijirea părului.
De aproximativ doi ani de când folosesc astfel de produse, textura părului meu s-a îmbunătățit considerabil și nu mă mai confrunt cu fire depicate. Pentru că aceste balsamuri leave-in au și proprietăți termoprotectoare, nu mai am absolut niciun stres atunci când folosesc ondulator, placă sau uscător de păr, oricât de des le-aș folosi. 
În acest moment, cele două produse pe care le folosesc sunt tratamentele MOROCCANOIL și Smooth Care de la JOICO
Tratamentul MOROCCANOIL cred că este cel mai iubit produs de îngrijire a părului din lume. Și pe bună dreptate, zic eu. Este ulei de argan infuzat și se folosește atât pe părul umed, cât și uscat, fără a se clăti. Se absoarbe imediat în păr și nu-l îngrașă sau încarcă absolut deloc, chiar dacă aveți un păr fin așa cum am eu. Îl hidratează, îl face ușor de manevrat și de pieptănat. Are o aromă incredibil de plăcută, care se simte în păr mult timp de la folosire. Și eu sunt fumătoare! 
Eu am o sticlă de 100 de ml și-l folosesc la fiecare spălare, uneori și între, de aproximativ două luni jumătate și nu am consumat din el nici măcar un sfert. Este un produs scump, dar cred c-o să mă țină cel puțin un an de acum încolo. Îl găsiți în saloanele partenere sau online. 
Smooth Care de la JOICO este și el la rândul lui un tratament leave-in pentru păr, dar se folosește doar pe părul umed. Acesta are în plus faptul că este termoprotector. Nu este balsamul meu leave-in preferat, dar sunt foarte mulțumită de el. Îl găsiți pe carespot.ro, aici
Cum le folosesc și de ce sunt o echipă imbatabilă? 
După ce mă spăl pe păr, îl înfășor într-un prosop mare și-l las așa vreo jumătate de oră să absoarbă apa din el. Apoi pun în palmă trei-patru pompiță de balsam și una de ulei și frec bine între palme să simt că se încălzește puțin. (Stiliștii Moroccanoil recomandă acest mod de aplicare al uleiului). Aplic pe toată lungimea părului și concentrez spre vârfuri. Apoi îl pieptăn ca să se distribuie pe fiecare firicel. Și apoi îl usuc cu feonul. 
Uleiul îl aplic uneori și pe părul uscat, în funcție de cum îl simt dimineața. Dacă e puțin cam deshidratat, pun o pompă sau chiar mai puțin și trec pe toată lungimea părului. Diferența se vede imediat! De obicei, pe părul uscat folosesc crema hidratantă Phyto 7 pe care o am pe birou în permanență. 
Așadar, nota 10 de la mine pentru această combinație! 
Voi folosiți tratamente/balsamuri leave-in?