25 aprilie, 2013

Review *TRESemme PLATINUM STRENGTH*


Vă povesteam în postarea cu ce mi-am cumpărat când am fost în vacanță, că mi-am luat și un șampon și un balsam.
Este vorba de Tresemme Platinum Strenght. Știu că acest brand nu se găsește la noi pe piață, însă cu toate acestea am zis că merită totuși să vă spun câteva cuvinte despre aceste produse. Cine știe, poate la un moment dat veți da peste ele și vă veți întreba dacă merită sau nu să le cumpărați. De asemenea, la final vă las și un link către un magazin online românesc care vinde produse Tresemme. 

Gama Platinum Strength este recent lansată pe piață și cuprinde patru produse: Platinum Strenght Strengthening Shampoo, Platinum Strenght Strengthening Conditioner, Platinum Strenght Strengthening Heat Protect Spray și Platinum Strenght Renewing Deep Conditioning Treatment. Eu nu mi le-am cumpărat decât pe primele două, însă regret că nu mi le-am luat și pe restul. 
Promite multe această gamă, cum ar fi că repară părul degradat după doar cinci spălări. Cred că deja știm cu toatele că acest lucru este practic imposibil și că doar foarfeca repară părul degradat. Cu toate acestea, pentru niște produse ieftine - 4,99 lire/500 ml - cred că își fac treaba excelent. 
Aspectul cel mai important pentru mine atunci când vine vorba de șampoane este să nu-mi provoace mătreață. Am magnet la mătreață! Când am început să folosesc acest șampon, aveam puțină mătreață pe care o făcusem de la apa din Anglia, bănuiesc eu. După vreo trei spălări, nu mai aveam nici măcar un firicel. 
Da, este un șampon foarte foarte bun, însă produsul care într-adevăr m-a impresionat la modul wow este balsamul și practic pentru el am vrut neapărat să fac acest review. Este cel mai bun balsam pe care eu l-am folosit până în acest moment, încât le-am abandonat complet pe toate celelalte pe care le am. Majoritatea bune și acelea, dar nu se ridică la nivelul celui de la Tresemme. Lasă părul atât de hidratat și moale și atâââât de ușor de pieptănat. 
De obicei, după ce mă spăl pe cap, mă pieptăn doar după ce am aplicat balsamul leave-in pentru protecție termică și uleiul tratament, de teamă să nu cumva să rup părul (am un păr super-mega-extra subțire și mă obsedează îngrijirea lui). Am făcut însă și această încercare și, deși mi-era foarte teamă, peria pur și simplu alunecă prin păr după ce folosesc acest balsam. Nu se încâlcește și nu trebuie să trag de el. Plus că mă ajută foarte mult și atunci când îl usuc cu peria. 
Așadar, dacă vreodată dați peste aceste două produse, nu vă gândiți de două ori dacă să le cumpărați sau nu. Măcar balsamul merită să-l încercați. Mie îmi pare extrem de rău că nu mi-am luat mai multe bucăți. Dar în vară când mă duc iar în Anglia, cu siguranță o să-mi fac stocul. 
CALIFICATIV: 5/5
Dacă totuși vă doriți să le cumpărați de la noi, vă las un site care comercializează produse Tresemme și de pe care eu am comandat în trecut produse John Frieda. La o simplă căutare, am văzut că au adus pe stoc și gama Platinum Strength. Le găsiți aici
Ce părere aveți despre brandul acesta? Ați încercat produse Tresemme?