13 martie, 2013

Colecția mea de coliere


Pentru astăzi v-am pregătit o postare în care o să vă arăt niște chestioare care mie-mi sunt foarte dragi: colecția mea de coliere.

Îmi plac la nebunie colierele, dar de cele mai multe ori, dimineața, n-am răbdare să stau să caut după ele, să le asortez șamd. Deși mereu îmi spun că nu mai cumpăr coliere, tentațiile sunt destul de mari. Îmi plac în special colierele mari, statement și pe acestea le port cel mai des. 

Așa că mai jos o să vă arăt o parte din colierele mele, cele care-mi plac cel mai mult și pe care le port cel mai des. 
PARFOIS
HANDMADE
H&M
KOTON
ZOE ACCESORII
SOUL REBEL
H&M
ROMWE
NO NAME
H&M
SOUL REBEL
NO NAME
H&M
În speranța că nu vă va plictisi această postare, v-am pregătit una și cu colecția mea de inele, pe care o voi publica atunci când mă voi întoarce din vacanță. 
Gândindu-mă că vă place măcar una dintre piesele de mai sus, care dintre ele vă place cel mai mult?