14 martie, 2013

Câştigătoare mărţişor MATRIX

 
În dimineaţa aceasta am extras cele două câştigătoare ale marţişoarelor oferite de Matrix România.
Vă mulţumesc tuturor pentru înscriere. În curând voi reveni cu un nou concurs organizat cu ocazia împlinirii a două primăveri de când am început să scriu pe acest blog. 
Aşadar, cele două câştigătoare sunt: 
Aura 
N-am mai avut de foarte mult timp ceva de la Matrix, dar au fost primele produse profesionale pentru par pe care le-am avut. Cand am terminat liceul am primit cadou de la coafeza mea un spray pentru protectie termica si un balsam de par pentru volum de la Matrix. Le foloseam cu zgarcenie, la inceput stateam intr-una cu nasul in ele ;)) Au fost o revelatie pentru mine, atunci m-a apucat mania cu produsele profesionale.
Era nebunie la noi in oras prin 2008-2009 cu Matrix, toate fetele voiau la saloane unde se lucra cu Matrix. Din pacate nu prea au reclama si recunosc ca am cam uitat de produsele lor.
Mi s-ar potrivi oricare set, am parul deteriorat, fragil si vopsit :( Am dat like pe fb la toate trei, cu numele Aura Sgs. Mail: auragutiu@ymail.com

Dia
FB:Samoila Diana-Eugenia
Nu am incercat produse matrix pana acum dar par destul de tentante:)
În cursul zilei de azi, o să vă contactez pe amândouă pentru a pune la punct detaliile pentru a putea intra în posesia premiilor. 
Felicitări! 
O zi minunată să aveţi!