25 februarie, 2013

Little Black Dress

 
Caut de ani de zile o rochie neagră care să mi se potrivească. Acea little black dress pe care absolut orice femeie trebuie s-o aibă în garderobă.
Salvarea a venit de la TinaR! În sfârşit am şi eu o rochie pe care pot s-o port la orice ocazie şi pe care pot s-o asortez la absolut orice. Pe site-ul TinaR puteţi găsi sute de rochii elegante de toate felurile, în toate culorile posibile. 
De asemenea, ca o mică surpriză pentru voi, pentru orice comandă de pe site-ul TinaR în valoare de minim 50 lei, am pentru voi un cod de discount de 10% din totalul comezii: FRUMU. Acest cod trebuie introdus în căsuţa de voucher din pagina de coş, înainte de finalizarea comenzii şi este valabil în lunile februarie şi martie.
Aşa cum probabil aţi observat în ultimul timp, am o mare slăbiciune pentru tinutele all black. Însă pentru ziua ploioasă care-a fost ieri, un pic de roz mi-a făcut bine la psihic :) 
 
 
 
 
 
 
rochie TinaR
trench Pimkie
pantofi MiniPrix
geantă plic vintage
colier Zoe Accesorii

inel H&M 
Sper că vă place noua mea rochie şi că vă veţi găsi şi voi ceva pe gustul vostru pe site-ul TinaR.