12 decembrie, 2012

Review *GOSH Smokey Eyes Palette*

Hola, chicas! ;)) V-am povestit aici despre rimelul Boombastic de la GOSH, de care sunt absolut indragostita.
Am primit de la ei pentru testare patru produse si am hotarat sa va povestesc despre ele pe rand, facand astfel si-un top al preferintelor.
Daca cel mai mult imi place rimelul, pe locul doi se afla trusa de farduri de pleoape Smokey Eyes in nuanta 03 Plum
Pe scurt, imi place aceasta trusa si nuantele se potrivesc perfect culorii ochilor mei. Cand am primit-o, am folosit-o o saptamana fara incetare. Fardurile sunt foarte pigmentate si stau bine si la capitolul consistenta, nefiind prafoase. In ceea ce priveste rezistenta, din punctul meu de vedere se putea si mai bine. Am observat ca dupa vreo 10-12 ore de purtare, fardurile tind sa se stranga putin intre pliurile pleoapei. Eu am pleoapele destul de uleioase si poate ca si aceasta e o cauza. 
Va las mai jos cateva poze sa vedeti cum se prezinta nuantele, desi sunt convinsa ca le-ati mai vazut pe inca 740 de bloguri. Am pozat nuantele mai inchise atat cu blitz, cat si fara. 
Ca si concluzie, imi place aceasta trusa, singurul neajuns fiind rezistenta la timp indelungat. 
CALIFICATIV: 4,5/5