13 decembrie, 2012

Asa vreau sa ma vopsesc!

Multe m-ati rugat sa fac o postare despre rutina mea de ingrijire a parului si promit c-o voi face cat de curand, dar mai astept niste produse pe care vreau neaparat sa le incerc inainte, pentru ca mi-am pus mari sperante in ele.
De asemenea, ma chinui de cateva luni sa-mi mai deschid putin nuanta la par, dar e foarte greu cand vrei sa treci de la saten inschis la saten deschis. Sper totusi ca pana in primavara sa reusesc sa ajung la nuanta pe care mi-o doresc, si asta fara sa-mi distrug parul. 
Apropo de culoarea parului, voua va place de Andra? Andra, cantareata. Mie nu prea-mi place de ea, dar are un par!!!!!! Deci eu mor dupa parul ei! Mi se pare ca are un fir foarte gros si sanatos, si luceste extraordinar de frumos. Iar culoarea pe care o are acum este culoarea pe care mi-o doresc si eu pentru parul meu. Nu stiu daca ati vazut ultimul spot pentru Garnier Color Natural in care apare Andra, dar va invit totusi sa-l vedeti mai jos. 
Nu stiu ce parere aveti voi, dar mie-mi place foarte mult culoarea. La capitolul noutati, acesta este primul spot Garnier creat si produs in Romania, iar imaginea Andrei apare pentru prima data pe ambalajul cutiei Garnier Color Naturals nuanta 3, aceasta fiind si nuanta pe care o foloseste. Legat de noua formula Garnier Color Naturals Creme, aceasta propune o dubla protectie si culori bogate, fara par degradat. Cele 3 uleiuri – masline, avocado si karite - hranesc parul in profunzime si creeaza o bariera de protectie impotriva degradarii acestuia.
V-ati vopsit vreodata cu Garnier Color Naturals? Ce parere aveti despre aceasta vopsea?