21 noiembrie, 2012

WET 'N WILD Icon Comfort Zone


In urma cu vreo saptamana am primit pentru testare de la Makeup Shop trusa Icon Comfort Zone de la WET 'N WILD.
Desi imi doream de foarte mult timp sa incerc produse de la acest brand, am ezitat mereu sa-mi cumpar ceva, intrucat consideram ca am indeajuns de multe truse de machiaj. Nu va pot exprima bucuria pe care-am simtit-o cand am primit Icon Comfort Zone; o bucurie atat de mare, incat imediat ce-am deschis coletul, am scapat trusa pe jos si-am ciobit doua dintre pastile. Nu-i bai, ca stricaciunile nu sunt grave. 


Imi place la nebunie trusa asta! Atat culorile, cat si calitatea. La ultimul capitol, le egaleaza pe cele de la Urban Decay, care sunt preferatele mele. Sunt foarte pigmentate, rezistente si cremoase. Singurul lucru care ar putea fi considerat un minus este ca la aplicarea culorilor mai inchise (definer), tinde sa pice putin fard sub ochi. Nu este nevoie decat de putina atentie ca acest lucru sa fie evitat. Oricum, in cazul majoritatii fardurilor mai inchise la culoare, indiferent de brand, apare aceasta problema. 
Mai jos o sa va arat swatch-uri in lumina naturala fara blitz si cu blitz.
randul 1
 
 
 
 
randul 2
 
Ultima culoare este preferata mea. Este o culoare deosebita, duo-chrome, pe care-mi vine s-o folosesc aproape in fiecare zi. Mai ales ca seamana cu un fard de la MAC - Club -, pe care l-am testat prin septembrie, atunci cand mi-am cumparat Nocturnelle. Inca de-atunci mi se cam pusese pata pe ea, mai ales ca nu mai am niciun alt fard de genul asta. M-am chinuit o gramada sa pozez swatch-ul la fardul de la Wet 'n Wild ca sa puteti sa vedeti si voi cat de frumoasa si deosebita este aceasta culoare. 
 
O trusa de farduri cu opt culori superbe, de o calitate foarte buna, la un pret mai mult decat convenabil - 29 ron - cred ca este o investitie foarte buna pentru o fata care iubeste machiajul, dar care nu considera prioritar sa dea o caruta de bani pe asa ceva. Gasiti trusa Icon Comfort Zone pe Makeup Shop, unde mai gasiti si altele la fel de frumoase ca aceasta. Mie personal imi place foarte mult si Petal Pusher
Aveti sau ati incercat vreo trusa de la Wet 'n Wild