22 noiembrie, 2012

Ce produse am mai consumat

A venit iar vremea sa va arat ce produse am mai consumat si, ca de obicei, unele mi-au placut foarte mult, altele mai putin si altele deloc.
- gel de curatare a fetei NUTRIBIOTIC - cumparat de pe iherb, un pret foarte convenabil pentru o gramada de produs (473 ml) si o calitate exceptionala. Mi-a placut foarte mult acest gel de cuaratare si cred ca pe viitor o sa-l recumpar. Gasiti review aici
- sampon Restorative Biotin de la JASON - cumparat tot de pe iherb, este unul din foarte putinele produse cumparate de pe acest site care m-au dezamagit. Nu mi s-a potrivit absolut deloc acest sampon si nu l-am folosit pentru spalarea parului decat de vreo trei ori. Dar asa cum se intampla cu toate sampoanele din viata mea care nu-mi priesc, l-am folosit la spalarea pensulelor. Si vreau sa va spun ca face o treaba grozava din punctul asta de vedere. Gasiti review aici
- sampon uscat BATISTE, varianta Floral&Flirty Blush - un produs care mi-a placut foarte mult si pe care ma pregatesc sa-l recumpar. Nu cred ca tot in varianta asta, pentru ca-mi doresct foarte mult sa-l incerc pe cel pentru par brunet. Gasiti review aici
- crema de ochi Starting Over de la ORIGINS - mi-a placut destul de mult crema asta, insa cu siguranta n-o s-o recumpar. Motivul principal este ca nu cred ca vreodata in viata asta o sa cumpar de doua ori aceeasi crema de ochi, decat poate daca vreuna o sa ma dea atat de tare pe spate, incat sa-mi intunece mintile. Si asta pentru ca iubesc cremele de ochi si-mi doresc sa incerc cat mai multe. Gasiti review aici
- solutie de indepartat oja fara acetona de la EBELIN - mare lucru despre acest produs n-am ce sa va spun. Poate doar ca, neavand acetona, nu distruge unghiile. Probabil c-o s-o recumpar pentru indepartarea ojelor cu sclipici si a ojei de la unghiile picioarelor, intrucat minunatul borcanel roz de la BOURJOIS nu face fata in aceste doua cazuri. 
- masca de fata Enzyme Revitalizing Mask de la MARIO BADESCU - nu-mi amintesc sa-i fi facut review acestei masti, insa mi-a placut destul de mult. Cu toate astea, nu cred c-o s-o recumpar intrucat nu m-a impresionat chiar atat de tare. Si ca o mare consumatoare de masti de fata ce sunt, nu-mi ajung zilele saptamanii sa folosesc toate mastile pe care le am. 
- scrub de corp cu iasomie de la SABON - este scrub-ul meu preferat! N-am cuvinte sa spun cat de mult imi place acest produs! Lasa pielea catifelata, hidratata si are un miros senzational care tine o zi intreaga. Am recumparat deja un alt scrub de corp de la SABON, dar varianta cu kiwi si mango. Si acesta din urma imi place foarte mult, dar la miros, cel cu iasomie il bate de departe pe acesta. Oricum planul meu este sa le incerc pe absolut toate! 
- scrub de corp cu iasomie si cacao de la BOOTS - un produs ok, dar nu extraordinar. L-am cumparat inaintea celui de la SABON si la vremea lui, mi-a placut destul de mult. Insa, facand comparatie, cel de la SABON imi place cu muuuuuult mai mult! Cel de la BOOTS are granulele ceva mai mici si nu lasa pielea la fel de catifelata si hidratata. Mirosul este destul de placut, dar nu la fel de rezistent. 
- rimel They're Real de la BENEFIT - mult tare mi-a placut acest rimel! Il am de un an de zile si tare greu mi-a fost sa ma despart de el. Desi era uscat si nu-l mai foloseam de luni bune, pur si simplu nu-mi venea sa-l arunc. Dar cum in ultimul timp am dat peste niste rimeluri care l-au cam intrecut pe cel de la BENEFIT, directia -> cosul de gunoi! Gasiti review aici
- Corrective Complex Emulsion de la MARIO BADESCU - mi-a placut foarte tare acest produs. L-am folosit cu drag si spor toata vara si pot spune c-a facut minuni pentru tenul meu. Cu toate astea, nu stiu daca o sa-l cumpar din cauza pretului destul de piperat, insa nu bag mana in foc. Cred ca intr-o zi este foarte posibil sa-i fac loc din nou in viata mea :D 
Ma bucur tare c-am inceput sa ma autoeduc in ceea ce priveste consumul produselor din dulapioarele mele. Nu de putine ori mi s-a intamplat sa nu consum produsele pe care mi le cumpar si sa expire si astfel sa nu le mai pot folosi. Acum ori imi impun sa le consum, ori la dau mai departe pe la prietene. Asa ca nu se irosesc :)