13 noiembrie, 2012

Review *MAYBELLINE Instant Age Rewind*


Astazi, in sfarsit o sa va vorbesc despre anticearcanul Instant Age Rewind de la MAYBELLINE, un produs care m-a surprins placut si care regret ca nu se gaseste la noi in tara.
  • l-am cumparat de pe ebay si-a costat 8.99 $, pentru 6 ml
  • se gaseste in sase nuante: Fair 110, Light 120, Medium 130, Honey 140, Neutralizer 150 si Brightener 160. Initial am vrut sa-mi cumpar una din ultimele doua nuante, insa intrucat persoana de la care le-am luat nu le avea pe stoc, m-am ales cu Fair 110
  • Neutralizer este o nuanta dedicata pentru anticearcanele extrem de pronuntate, iar Brightener pentru luminozitate, restul fiind nuante "normale" adaptate diferitelor nuante de piele
  • este prevazut cu un buretel cu ajutorul caruia se aplica produsul 


  • mod de dozare: se rasuceste partea de sus a tubului si astfel iese produsul prin buretel; de asemenea, este prevazut in interior cu o pompita care, pe masura ce produsul se consuma, aceasta coboara. Ahhh nu pot sa explic calumea...Ideea e ca e foarte simplu de vazut cat produs mai ramane in tub, intrucat acesta nu ramane pe peretii lui si partea care s-a golit ramane curata
Anticearcanul are o consistenta destul de groasa, daca e sa-l compar cu cel de la Clinique, de care va povesteam aici. Nu pot sa ma abtin sa nu-l compar cu acela, pentru ca pe acestea doua le folosesc in prezent. Pe cel de la MAYBELLINE il folosesc in zilele in care ma trezesc cu cearcanele pana la genunghi, intrucat are o acoperire mult mai mare decat celalalt. De asemenea, tot datorita puterii de acoperire, il folosesc si pentru mascarea eventualelor cosuri sau pete de roseata. 
Ceea ce-l face insa sa-mi placa mai putin decat cel de la Clinique este tocmai consistenta ceva mai greoaie. Nu se seteaza in riduri, insa daca zona ochilor nu este hidratata suficient, tinde s-o usuce. Ca si rezistenta, n-am probleme pe tot parcursul zilei si nu simt nevoia sa reaplic. Va las cu niste poze pentru a vedea si cum arata aplicat. Pentru aplicare, folosesc mai intai pensula Sigma P80, iar apoi tapotez usor cu degetele. 
In prima poza din ultimul colaj nu am absolut nimic pe fata, iar in a doua am si fond de ten (dar nu in jurul ochilor) si anticearcan. Ah si mi-am si facut oleaca sprancenele ca aratau cam horror. Ceea ce este insa evident e diferenta destul de mare intre poza de dinainte si cea de dupa. 
Ingrediente:
In afara de cele spuse mai sus, as mai avea de adaugat ca producatorul sustine ca acest anticearcan nu este doar un produs de machiaj, ci si un tratament. Datorita extractului de goji si a haloxyl-ului ( va marturisesc ca nu stiu ce este acesta), folosit regulat, Maybelline Instant Age Rewind ajuta in tratarea cearcanelor si prevenirea ridurilor. Sincer nu cred in asta, cred ca este doar un gimmick. Eu una il folosesc de ceva timp si n-am observat sa ma ajute in acest sens. 
CALIFICATIV: 4,5/5
Ca si concluzie, aceste produs este clar cel mai bun anticercan incercat de mine din categoria celor ieftine si pe locul doi in topul general dupa cel de la Clinique. O sa-l recumpar, insa cred ca voi incerca varianta Brightener sau pe cea Neutralizer. Vi-l recomand!