01 noiembrie, 2012

5 preferate si-o dezamagire *editia de octombrie*

V-am promis aseara ca astazi fac aceasta postare, asa ca sa-i dam drumul :D

1. CRYSTAL BODY DEODORANT - am cumparat acest produs la inceputul lui august si va spun sincer ca mi-a fost teama aproape doua luni sa-l folosesc. Nu puteam sa-mi imaginez cum practic o bucata de piatra fara miros poate sa ajute in vreun fel la combaterea mirosului de transpiratie. Ma si vedeam ca ma dau cu ea si ma duc la birou si lesina si mustele. Intr-o zi insa mi-am facut curaj si l-am folosit si bine am facut! Mi-a placut foarte mult pentru ca este foarte eficient. Mi-am comandat si varianta full size.
2. solutia micelara BIODERMA Sensibio - n-am mai folosit-o cateva luni de zile, pentru c-aveam un demachiant de la FARMEC si-am vrut sa-l termin pe acela. Apoi mi-am cumparat un nou demachiant de la FARMEC si iar am amanat cumpararea solutiei micelare. Acum m-am reintors la ea si mi-am reamintit, daca mai era cazul, cat de minunata este! 
3. CLINIQUE Airbrush Concealer - abia ce i-am facut review (il gasiti aici) si pot spune ca este cel mai bun corector pe care l-am folosit pana acum. Nota 10 cu fundita! 
4. fardul de ochi Nocturnelle de la MAC - l-am folosit in luna octombrie aproape zilnic. Mi l-am dorit foarte mult si acum nu ma mai pot satura de el. Review aici
5. REVLON Colorstay Liquid Eye Pen Blackest Black - LOVE LOVE LOVE! L-am cumparat de pe ebay acum vreo luna jumatate si am devenit dependenta de el si cu siguranta il voi recumpara. In curand ii voi face si review. 
Marea dezamagire a acestei luni este samponul uscat de la KLORANE. Un produs scump (54 ron) si inutil. Bine ca n-am dat bani pe el, ca ma impuscam in cap. Mi l-a dat o colega care il folosise de cateva ori si nu-i placuse.
Ca si concluzie, ma indragostesc din ce in ce mai mult de brandul REVLON, pe care l-am ignorat multi ani de zile. In prezent, folosesc de la ei fondul de ten Colorstay Whipped, tusul de mai sus si balsamurile/rujurile Just Bitten Kissable Balm Stains si absolut toate imi plac la disperare. Ce produse de la Revlon imi recomandati sa mai incerc?