31 octombrie, 2012

Ce mi-am mai cumparat/primit


Intentionam ca astazi sa scriu despre preferatele si dezamagirea din luna octombrie, dar cum n-am la indemana toate pozele, o sa aman postarea pentru maine si astazi o sa va arat ce cosmetice mi-am mai cumparat.
Mai astept o comanda de pe ebay si una de pe iherb, dar am zis sa nu mai stau pana atunci. 
  • trei oje FLORMAR din gama Supershine Miracle Colors: de la dreapta la stanga U12, U32 si U30

  • de la L'OREAL am primit ultima crema pe care-au lansat-o pe piata din Romania - Nutri-Gold Silk
  • de la Epurica am cumparat exfoliantul Daily Smoothing Treatment with 5% Alpha Hydro Acid de la PAULA'S CHOICE, din gama Resist 
  • prietena mea cea mai buna mi-a adus din UK un gel de dus BOOTS - Nourish Shower Gel cu unt de shea
  • tot Oana mi-a adus un produs pe care mi-l doream de foarte mult timp - ST. IVES Fresh Skin Apricot Scrub Invigorating. Este scrub-ul numarul 1 in UK si cred ca nu exista beauty guru britanic pe Youtube care sa nu-l fi pomenit macar o data. 
  • si aceeasi Oana mi-a mai adus un produs VO5 (n-am mai incercat niciun produs de la acest brand, dar am auzit multe lucruri bune) - Smoothly Does It Frizz Free Creme. Este un balsam leave-in termoprotector - stiti ca am o obsesie cu astea.
  • crema de ochi antirid de la LA ROCHE-POSAY din gama Redermic - cu produsul asta am avut un mare-mare noroc. Am terminat crema de ochi pe care o foloseam si eram in cautari febrile, nefiind hotarata cu ce s-o inlocuiesc. Intr-o seara am intrat intr-o farmacie Sensiblu si-am descoperit o mare oferta la crema de la LRP: era redusa de la 107 ron la 50 ron. Afacere nu gluma! 
  • datorita Deliei, am pus mana pe un nou scrub pentru corp de la SABON - cel cu mango si kiwi. Inainte l-am avut pe cel cu iasomie si mi-a placut la nebunie! 
Maine o sa va arat cinci produse ce mi-au placut in luna octombrie si unul care mi-a displacut.