02 iulie, 2012

Sunt Miss Candy!

Nu va "panificati" ca n-am castigat niciun concurs de frumusete! Inca :D Vineri am fost la un eveniment foarte smecher, organizat de L'Oreal Paris Romania si Douglas, care s-a desfasurat la Sun Plaza. Ocazia?


L'Oreal a lansat colectia de vara Miss Candy: oje si gloss-uri de buze in culori absolut delicioase. 
Nu ma dau eu in vant dupa evenimente, mai ales cand tre' sa ma invoiesc de la birou, dar cum sa nu-mi placa asa ceva?! 
Mai ales c-am fost si machiate si ni s-a facut si manichiura...
Si m-am bucurat de compania catorva bloggerite...
Siiii am primit o oja si-un gloss din noua colectie. Parca oamenii aia m-ar fi cunoscut ca m-au nimerit la culori. 


Oja este in nuanta Spicy Orange si are o pensula foarte smechera, rotunjita, facuta special pentru femeile nepricepute ca mine care mereu se manjesc cu oja. Eu una n-am mai vazut pana acum la nicio oja asa o pensula. 


Iar gloss-ul primit este in nuanta Strawberry Licorice
Pretul unui gloss este de 45 ron, iar al unei oje de 15 ron. Pentru c-am vazut o groaza de nuante care mi-au placut, intentionez sa-mi mai cumpar cate ceva. Si mi-am mai cumparat ceva de la L'Oreal! Dar despre asta, intr-o postare viitoare. 
Voi sunteti Miss Candy?