03 iulie, 2012

5 preferate si-o dezamagire - editia de iunie

Incepand cu aceasta luna, am decis sa schimb putin structura rubricii "Preferatele lunii..." si, in loc sa postez un carnat de preferate, sa va arat doar cinci produse si, de asemenea, o dezamagire. Sper sa va placa aceasta noua structura.
Asa ca sa va arat cele cinci produse care m-au imprezionat cel mai mult in luna iunie. 
Soleil Tan de Chanel - baza bronzanta de care, odata cu venirea verii, profit la maxim si n-o mai aplic doar ca si contur, ci pe intreaga fata si gat. Mai ales ca m-a cam prins soarele pe decolteu si brate. 
Apa termala de la Ivatherm, primita in cadrul campaniei Trender. O folosesc sa-mi umezesc pensula cand aplic fondul de ten, ca sa fixez si sa improspatez machiajul sau pur si simplu ca sa ma racoresc. 
Masca de par Macadamia care m-a convins destul de greu, insa am ajuns s-o ador. Mult timp nu m-a impresionat in niciun fel, insa acum n-as renunta la ea pentru nimic in lume! 
Apa micelara Blanchette - desi nu se ridica la inaltimea lotiunii micelare Bioderma Sensibio, am folosit-o cu succes aproape toata luna. Ba ma mult, de aproximativ o saptamana am terminat Bioderma si-am ramas doar cu aceasta si deocamdata nu simt o nevoie acuta s-o cumpar pe prima. 
Corrective Complex Emulsion de la Mario Badescu - imi lasa tenul fin si hidratat, fara sa mi-l ingrase. 
Si dezamagirea acestei luni este crema anti-imbatranire pentru conturul ochilor UNA de la Ivatherm, primita tot in cadrul campaniei Trender. Principalele motive pentru care m-a dezamagit sunt ca este mult prea lichida, nu hidrateaza indeajuns si intra greu in piele. 
Voi ati incercat vreunul din aceste produse? Si mai ales, va place noua structura a acestei rubrici?