01 iunie, 2012

Review *RESIST Intensive Wrinkle-Repair Retinol Serum*

Vreau sa incep prin a va spune ca n-o suport deloc pe Paula Begoun. Imi este atat de antipatica cum nu va puteti imagina! 
I-am urmarit cateva filmulete si-a trezit in mine asa sentimente negative, incat mi-am spus ca oricat de minunate ar fi produsele create de ea, nu le voi incerca vreodata.
Epurica m-a facut sa reconsider decizia mea in ceea ce priveste produsele Paula's Choice si uite asa am intrat in posesia unul exfoliant cu 2% BHA si a unui serum cu retinol din gama Resist
Ce este retinolul si la ce este el bun cand vine vorba de cosmetica? Retinolul este cea mai pura si cea mai activa forma de vitamina A, incurajand regenerarea celulara si fiind antioxidant. Este recunoscut ca fiind unul din cele mai importante ingrediente atunci cand vine vorba de produse anti-imbatranire, chestie care ma preocupa din ce in ce mai mult. Stiu ca nu pot sa tin timpul in loc, dar parca nici nu vreau sa ajung ca o smochina. 
Am primit acest produs pe 12 aprilie si imediat am si inceput sa-l folosesc. La inceput, il foloseam in fiecare seara dupa ce foloseam exfoliantul cu BHA. Aceasta rutina n-a durat insa prea mult, intrucat am observat ca nu-i facea bine tenului meu. Ma irita. Imediat m-am gandit la cum altfel as putea sa-l folosesc astfel incat sa functioneze pentru tenul meu, asa ca mi-am pus la punct o noua rutina: am inceput sa-l folosesc o data la doua zile, in paralel cu lichidul cu BHA. Spre marea mea bucurie, am observat o schimbare imediata - mi-au disparut iritatiile si aspectul tenului s-a imbunatatit vizibil. 
Serumul vine ambalat intr-un tub de 30 ml dotat c-o pompita foarte smechera, de care eu n-am mai vazut pana acum - se rasuceste capacul si astfel iese pompita. 
Produsul are consistenta unui gel. Intrucat se intinde foarte bine, sunt necesare doar doua picaturi pentru intreaga fata si una pentru gat. Serumul nu intra foarte repede in piele, aceasta ramand un pic cam unsuroasa la inceput. Ca o mica paranteza, mi se pare ca seamana foarte bine ca si consistenta cu primerul acela transparent de la Sephora. 
Desi este recomandata folosirea acestui serum atat dimineata, cat si seara - fiind totodata si o buna baza de machiaj - eu nu-l folosesc dimineata, intrucat nu am timp sa astept atat cat trebuie sa intre in piele. Sunt mereu pe fuga, asa ca orice minut conteaza! De asemenea, desi producatorul il recomanda ca fiind bun si pentru zona ochilor, nu cred c-o sa renunt vreodata in viata asta la crema de ochi. Nu va mai spun cat de importanta este folosirea protectiei solare cand folosesti produse cu retinol, pentru ca aia trebuie oricum folosita indiferent de anotimp!
Nu pot spune ca dupa doar o luna de folosire a acestui serum am observat cum mi-au disparut peste noapte absolut toate ridurile ca nu e cazul. Insa textura pielii s-a schimbat atat de mult in bine si-mi place atat de mult cum arata dimineata, incat chiar cred ca acest produs isi face treaba! Este un produs destul de scump, ca mai toate serumurile - 33.50 euro - insa este atat de economic si bun, incat cred ca merita. 
CALIFICATIV: 10/10
Daca sunteti tentate sa incercati produsele Paula's Choice, v-o recomand pe Epurica. Eu de la ea am comandat atat pentru mine, cat si pentru o prietena si astfel am evitat sa platesc costul de transport care este foarte mare pe site-ul Paulei. Plus ca Epurica are pe stoc absolut toate produsele si nu trebuie sa asteptati mai mult de vreo trei zile pentru a intra in posesia produsului. Mai multe detalii gasiti aici
Tare am senzatia c-am uitat sa zic ceva, dar daca aveti intrebari, va stau la dispozitie!