03 iunie, 2012

Machiajul meu de zi cu zi

Pentru astazi v-am pregatit cu multe multe poze care sper sa va placa si sa nu va plictiseasca.
Pentru ca acum ceva timp v-am povestit care este rutina mea de ingrijire a tenului, astazi m-am gandit sa va arat care este machiajul meu de zi cu zi. Evident ca nu ma machiez in fiecare zi la fel, insa acest machiaj este cel pe care-l folosesc cel mai des in ultimul timp, mai ales in zilele in care n-am niciun fel de inspiratie.
Asa arata moaca mea cand ma trezesc dimineata, dupa ce-mi fac ritualul de demachiere si hidratare:
 
Nu arata foarte grozav de vreo trei saptamani, intrucat nu dorm decat vreo patru ore pe noapte si am zilnic program de plans. Dar asta e alta poveste. Asadar, dupa ce-mi intra calumea crema de fata in piele, trec la aplicarea fondului de ten. In prezent folosesc Chanel Vitalumiere Aqua in nuanta 22 Beige rose. Iubesc acest fond de ten! 
Dupa fondul de ten, aplic anticearcanul si primerul de ochi - care este unul si acelasi, o recenta achizitie de la Essence - si corectorul pe eventualele cosuri - MAC Studio Sculpt in nuanta NW 20
Aplic si pudra MAC Mineralize Skinfinish Natural in nuanta Medium
Si rezultatul este acesta:
Dupa ce-mi pregatesc tenul, trec la sprancene. Folosesc kit-ul Benefit Brow Zings si un gel de fixare de la Essence, care apropo nu e bun de nimic. 
Prima nuanta pe care o aplic pe toata pleoapa superiora este Toased din trusa Naked 1
In pliul ochiului aplic nuanta Tease din Naked 2
In coltul extern al ochiului si pe pleoapa inferioara aplic Hustle din Naked 1
Imediat sub spranceana si-n coltul intern al ochiului, aplic pentru iluminare Virgin din Naked 1 si blenduiesc totul cu Naked din Naked 1
Aplic apoi la baza genelor de sus creion MAC in nuanta Teddy pe care-l blenduiesc bine, intorc genele cu un clestisor si apoi le rimelez 
  
Dupa ce-am terminat de machiat ochii, trec din nou la machiajul fetei si aplic pudra bronzanta - Collection 2000 - si un blush din trusa de la BH Cosmetics - penultimul de pe randul de sus. De asemenea, aplic si putin iluminator deasupra pometilor. 
Pe buze aplic gloss-ul meu preferat - MAC Pink Poodle si cu asta sunt gata! 
Pensulele pe care le folosesc le gasiti aici. Au mai intervenit cateva mici schimbari, dar in mare cam acestea sunt. Sper ca nu v-am oripilat prea tare! 
PS: Da, stiu ca nu-mi sta grozav cu parul strans, insa am preferat sa-l las asa ca sa vedeti mai bine despre ce este vorba in propozitie :P