20 iunie, 2012

Desigual SemiNAKED party

Desi nu prea obisnuiesc sa vorbesc despre evenimente, joia trecuta a fost unul despre care trebuie sa va spun cateva cuvinte. Este vorba despre evenimentul anual SemiNAKED Party organizat de Desigual.
Pentru Romania, aceasta a fost a doua editie, insa in alte tari acest eveniment se organizeaza de ani buni.
Ce presupune exact SemiNAKED Party? Probabil c-ati vazut si la TV ca a fost plin de stiri legate de acest eveniment, insa Desigual a oferit haine celor mai curajosi o suta de fani ai brandului, care au ajuns primii la magazin imbracati doar in lenjerie intima. Inca din toiul noptii, peste 150 de oameni s-au adunat in fata mall-ului din Baneasa, sperand ca vor ajunge printre cei o suta care vor avea ocazia sa-si aleaga haine Desigual. Ideea a fost ca intrai dezbracat si ieseai imbracat :)) Mi se pare foarte tare ideea asta! In acelasi timp cu evenimentul de la Bucuresti, SemiNAKED Party a avut loc si-n Geneva si Dusseldorf. 
Ca sa va faceti o idee despre ce nebunie a fost acolo, trebuie sa va arat si cateva poze, nu? :D 
Cred ca tre' sa ai tupeu mare sa te prezinti asa la magazin ori esti un mega-fan al brandului. Mie-mi plac hainele Desigual ca sunt asa colorate si inspira buna-dispozitie si poate ca intr-o zi cu soare, voi reusi sa-mi cumpar si eu ceva de la ei, mai ales ca odata cu acest eveniment au inceput si promotiile de vara. Am gasit si niste chestiute tare dragute.
Poate intr-o zi o sa va arat o tinuta a zilei cu hainute Desigual :D  Voua va place acest brand?