19 iunie, 2012

Ce-am mai facut, ce-am mai primit, ce mai testez si poze multe...

Am lipsit cateva zile de pe blog, dar am o scuza: dupa mai bine de-un an, am fost in sfarsit acasa la ai mei, la Moinesti.
Adi, unul din verii mei, a primit pentu un test drive un Beetle - da, sunt blogeri care primesc pentru testare si masini, nu numai creme :)) - si cum vara mea isi sarbatorea majoratul, ne-am hotarat sa dam o raita pana acasa.
Am luat-o si pe prietena mea cea mai buna cu mine, m-am intalnit cu cateva neamuri si m-am distrat. A fost un week-end de vis! Nu-mi imaginam vreodata ca la varsta de 32 de ani ma pot distra  atat de tare la un majorat! Sa va arat si cateva poze zic. 
curtea parintilor mei
 
Bubu, cainele alor mei, care nu prea s-a lasat fotografiat
verii mei, Cristi si Adi
eu si Uana, cu jucaria serii
 
Vara mea Diana, sarbatorita serii
Si cam astea sunt pozele de la Moinesti. In afara de aceasta distractie, ma mai distrez si testand niste produse. M-am inscris in campania Ivatherm - Trender impreuna cu prietena mea Alexandra si saptamana trecuta am si primit coletul cu produsele alese. Eu mi-am ales crema anti-imbatranire pentru ochi UNA si un gel exfoliant IVAPUR, iar prietena mea o crema hidratanta AQUAFIL LIGHT si acelasi gel exfoliant. Impreuna cu acestea, am primit si cate-o apa termala de 50ml. De asemenea, in poza cu produsele mele veti vedea si crema anti-imbatranire pentru fata UNA, primita cu alta ocazie. 
Tot saptamana trecuta, am primit de la Carespot cateva produse Mario Badescu. Indragesc din ce in ce mai mult acest brand si nu pot decat sa ma bucur cand am ocazia sa le testez produsele. Asadar, am primit: Corrective Complex Emulsion, Strawberry Face Scrub, Enzyme Revitalizing Mask, Control Cream si o cutiuta cu cateva mostre - Alpha Grapefruit Cleansing Lotion, Enzyme Cleansing Gel, Hyaluronic Eye Cream, Suncare SPF 30 si Oil Free Moisturizer SPF 15. 
Dupa ce-am vazut pe blogul Alinei un review la deodorantul Blanchette, am dat o fuga pana la Kaufland si mi-am cumparat variantele roz si verde ale deodorantului - mai era si pe albastru, dar nu m-a incantat mirosul - si-o apa micelara tot Blanchette
Si cam astea ar fi. Evident ca voi reveni cu review-uri pentru toate, desi am ditamai lista cu produse despre care inca n-am apucat sa va vorbesc. 
Si pe final, o sa va mai rog pe cele care n-ati facut-o deja si care aveti placerea s-o faceti, sa ma votati in cadrul aplicatiei Scolii de Blogging L'Oreal aici. Sunt prima pe lista. Dupa notarea de la tema numarul 2 - cea cu filmuletul - am fost foarte dezamagita, insa vreau sa merg mai departe si sa si castig! Si va multumesc pentru sustinere si pentru feedback-ul mai mult decat pozitiv de la ultima postare.