09 mai, 2012

Ce-si doreste sufletelul meu *Partea I"

Aceasta este postarea pe care o pregatisem pentru aseara, dar coletul de pe iherb m-a luat pe nepregatite. Ca tot omul imi doresc si eu cateva lucrusoare.
Astazi o sa va arat ce-mi doresc din domeniul cosmetic/machiaje. Incepem? 
crema de ochi OLE HENRIKSEN FRESH START
HORGLASS VEIL MINERAL PRIMER
fard de pleoape MAC SKETCH
fluidline MAC MACROVIOLET
ruj MAC SHOW ORCHID
Cleanser NEUTROGENA PINK GRAPEFRUIT
GLAMGLOW Mud Mask
L'OREAL Infailible Eyeshadows
ALPHA-H Absolute Eye Complex
Spuma Autobronzanta ST. TROPEZ
PETER THOMAS ROTH Laser Free Resurface
CAUDALIE Beauty Elixir
fond de ten SHISEIDO Suncare Sun Protection
fond de ten LAURA MERCIER Silk Creme Foundation
SHU UEMURA Cleansing Oil Shampoo
blush NARS Sin
CHANEL Poudre Universelle Libre
multe oje ESSIE
Asta asa pe scurt, ca mai sunt muuuulte altele dar nu-mi ajunge saptamana asta toata sa vi le arat pe toate. Parte din cele enumerate intentionez sa le si cumpar la un moment dat, insa unele vor ramane doar la stadiul de dorinte. Maine o sa va arat si ce-mi doresc in materie de fashion. 
PS: am uitat complet sa pun sursele pozele, insa asa mi-e o lene s-o iau de la capat cu cautarile...Majoritate sunt luate de pe site-urile oficiale ale brandurilor respective. 
Voi ce va doriti cel mai mult si mai mult?