17 ianuarie, 2012

Review *CU BUJORI IN OBRAJORI*

Cu bujori in obrajori

In urma cu aproximativ o luna, am primit pentru testare o crema de fata de la SpaRustica.
De-atunci o folosesc aproape in fiecare zi, asa ca astazi a venit timpul sa va spun ce parere mi-am facut despre ea. In portofoliul SpaRustica se gasesc un numar de sase produse, preparate manual din ingrediente naturale. Aici gasiti povestea acestor creme si cum iau ele nastere. Produsele nu contin parfum, uleiuri esentiale, parabeni si nici arome care contin alergeni. Aceste creme au luat nastere dintr-o mare pasiune, dupa ani de documentare si experimente. 
Asa cum va spuneam la inceput, am primit si eu o crema de la ei pe care mi-am ales-o eu singura-singurica din portofoliul lor. Este vorba despre "Cu bujori in obrajori", o crema hidratanta pentru ten normal. 
Crema contine uleiuri vegetale - jojoba, migdale dulci si canepa - si extracte vegetale - lavanda, trei frati patati si patlagina. Pe cutie gasiti mai multe detalii despre fiecare din aceste ingrediente. 
Cu bujori in obrajori
Cu bujori in obrajori
Ce-a facut mai exact aceasta crema pentru mine? In primul rand, m-a facut sa renunt la achizitionarea lotiunii de la Clinique de care va povesteam aici si pe care intentionam s-o cumpar in varianta full size. Motivul este ca aceasta din urma costa de doua ori mai mult si face cam acelasi lucru. 
Totusi pot spune ca in conditiile de fata, crema de la SpaRustica se descurca ceva mai bine. Si prin conditiile de fata ma refer la faptul ca in prezent urmez un tratament cu crema pentru peeling de la ISIS PHARMA care-mi usuca fata destul de tare (urmeaza review in curand). Asta plus conditiile atmosferice destul de aspre au condus la o deshidratare a tenului meu destul de pronuntata. 
Folosesc "Cu bujori in obrajori" de doua ori pe zi atat dimineata ca baza de machiaj, cat si noaptea alternand-o cu un ulei de fata de la APIVITA atunci cand chiar simt ca tenul meu o ia razna de tot din cauza tratamentului. Are o consistenta destul de groasa, astfel ca trebuie avuta mare grija la aplicare, in special pe timp de zi. Daca folosesc mai mult decat e cazul, ingrasa tenul si fondul de ten aluneca de pe fata dupa cateva ore. Asta am descoperit-o inca de la primele aplicari, asa ca dupa n-am avut niciun fel de probleme. Lucrul asta o face sa fie foarte economica pentru ca nu tre' sa aplici zece kile de crema ca sa simti ca face ceva cum am observat la alte creme. 
Cu bujori in obrajori
Cu bujori in obrajori
Chiar daca nu este o crema destinata folosirii pe timp de noapte, am decis s-o folosesc si-n aceasta perioada a zilei neavand in prezent nicio crema de noapte. Imi place foarte mult cum ma trezesc dimineata dupa ce-o aplic. Am tenul foarte fin, hidratat si niciun pic de grasime in zona T. Si inca un lucru care-mi place maxim la ea este mirosul. Are un miros delicios. Imi vine s-o mananc! 
Desi crema asta mi-a lasat o impresie foarte buna, am senzatia ca nu este potrivita pentru vara. Cel putin nu pentru mine. Vara tenul meu are o usoara tendinta de ingrasare si cred, doar cred, ca aceasta crema e posibil s-o ingrase si mai tare. Insa ramane de vazut. Asta daca ma va tine pana la vara, daca nu voi apela la varianta pentru ten gras "Sora Soarelui".
Ingrediente: 
Cu bujori in obrajori
Desi tre' sa recunosc ca la inceput am avut o oarecare retincenta in ceea ce priveste aceasta crema din cauza ca nu este produsa de-o firma cu renume bla bla bla...dupa ce-am vazut ingredientele, acest sentiment a disparut instant! Pretul acestei creme este de 68 RON si se poate fi achizitiona direct de pe site-ul SpaRustica
CALIFICATV: 9,5/10