16 ianuarie, 2012

Globurile de Aur editia 69

Pentru c-am stat noaptea trecuta ca o eroina si m-am uitat la aparitiile de pe covorul rosu din cadrul editiei de anul acesta a Globurilor de Aur, m-am gandit sa impartasesc astazi cu voi ce rochii mi-au placut cel mai mult si care cel mai putin din tot ce s-a perindat pe-acolo.
10 la cele mai frumoase si 10 la cele mai naspa, sau ma rog...care nu mi-au placut mie. La finalul fiecarei categorii voi pune  "Best of The Best" si "Worst of The Worst"
BEST
PAULA PATTON IN MONIQUE LHUILLIER
SARAH HYLAND IN DOLCE & GABBANA
DIANE LANE IN REEM ACRA
JESSICA BIEL IN ELIE SAAB
JESSICA ALBA IN GUCCI
JULIE BOWEN IN REEM ACRA 
OCTAVIA SPENCER IN  TADASHI SHOJI
CHARLIZE THERON IN DIOR COUTURE
EMMA STONE IN LANVIN
 WORST
AMANDA PEET IN MARC JACOBS
SARAH MICHELLE GELLAR IN MONIQUE LHUILLIER
MILA KUNIS IN DIOR
MADONNA IN REEM ACRA
NICOLE KIDMAN IN VERSACE
KATE WINSLET IN JENNY PACKHAM
TINA FEY IN OSCAR DE LA RENTA
DIANNA AGRON IN GILES DEACON
JULIANNA MARGULIES IN NAEEM KHAN
Si-acum din punctul meu de vedere cel mai bine imbracata a fost KATE BECKINSALE in ROBERTO CAVALLI
Iar cel mai prost imbracata, MICHELLE WILLIAMS in JASON WU
Dintre barbati, cel mai bine imbracat mi s-a parut RYAN SEACREST in BURBERRY 
Si cel mai prost VIGGO MORTENSEN! Cum mama ma-sii sa-ti pui cravata la asa un eveniment?! Si mai ales halul ala de cravata...
 Si in final!!!!!!! ZEII serii trecute, cei mai frumosi si mai minunati si extraordinari: ANGELINA JOLIE si BRAD PITT! Ma uitam cand si-au facut aparitia pe covorul rosu, parca nu mai exista absolut nimeni! Toti ochii erau atintiti asupra lor. Mi se pare ca oamenii astia doi par ca sunt pur si simplu din alta lume. Angelina mi se pare ireal de frumoasa....
Voua ce rochii v-au placut cel mai mult?