22 ianuarie, 2012

MAC 217 vs SIGMA E 25

MAC 217 vs SIGMA E 25
Cred ca deja stim cu toatele cat de importante sunt pensulele (sau alte ustensile) pentru realizarea unui machiaj impecabil.
Din proprie experienta am invatat ca trebuie sa investesc in niste pensule mai de Doamne-ajuta, iar diferenta se vede. Daca in urma cu vreo doi-trei ani, nu foloseam altceva decat o pensula pentru blush (din aia care vine la pachet cu produsul) si aplicatori cu buretei pentru fardurile de pleoape, acum pot spune c-am o colectie de pensule de care sunt mai mult decat multumita. 
Prima mea pensula mai scumpa a fost una pentru aplicarea fondului de ten marca SEPHORA. Dupa ce-am inceput s-o folosesc si dupa ce-am inceput sa urmaresc ca o maniaca tutoriale de make-up pe Youtube, m-am decis c-a venit vremea sa investesc (si) in niste pensule. Dupa ce-am vizionat un video al make-up gurului meu preferat, Lisa Eldridge, in care povestea despre pensulele must-have, am dat fuga la MAC si mi-am cumparat doua pensule: 217 si 219. Asta in urma cu aproximativ un an. De curand, am primit cadou de la Sigma sora primei dintre ele - E25 travel size. 
Pentru c-am fost intrebata de fooooarte multe ori care este diferenta intre aceste doua pensule si pe care din ele o recomand, o sa va spun cateva cuvinte despre ele. Mai ales ca abia le-am spalat si pot sa le si fac poze :))
MAC 217 vs SIGMA E 25
In primul rand, o pensula de blending mi se pare un must-have pentru orice fata care se machiaza zilnic. Chiar face diferenta! In al doilea rand, pensulele astea chiar sunt surori asa cum umbla vorba. Diferenta dintre ele este una destul de mica, abia perceptibila. 
MAC 217 vs SIGMA E 25
Dupa cum vedeti si-n poza de mai sus, pensula de la SIGMA (cea din dreapta) este o idee mai stufoasa decat cea de la MAC. Un alt lucru care le diferentiaza este faptul ca E25 este putin mai moale. Nu stiu daca din cauza ca pe 217 o am de-un an si-am folosit-o zilnic, dar este putin mai tepoasa. Lucrul asta nu se observa decat daca le aveti pe amandoua. Cand o aveam doar pe cea de la MAC, mi se parea cea mai moale pensula din lume! 
O alta chestie pe care-am observat-o este ca cea de la SIGMA, din nu stiu ce motiv, se spala ceva mai greu. Chiar am avut-o patata la un moment dat si m-am ingrozit, dar s-a rezolvat cu putin ulei de masline. Normal ca nu puteam trece peste diferenta de pret. In timp ce pensula de la MAC este undeva pe la 100 ron (120, daca nu ma insel), cea de la SIGMA costa 9 dolari. Si daca sunteti norocoase si faceti o comanda la SIGMA, puteti sa primiti varianta travel size cadou :D
Si-o poza cu zoom sa vedeti mai bine diferentele:
MAC 217 vs SIGMA E 25
Ca si concluzie, iubesc aceste pensule! Le folosesc pe-amandoua zilnic! Insa, daca n-aveti o usoara obsesie pentru brandul MAC sau nu va dau banii afara din casa, va recomand s-o achizitionati pe cea de la SIGMA.