30 august, 2011

RUGAMINTE MARE!

RUGAMINTE MARE, beauty blog
cand am intrat sa-mi verific azi traficul, am vazut ca un anumit blog imi trimite foarte multi cititori:. este vorba de blogul Madalinei Draghici.
va dati seama c-am intrat sa vad de ce se intampla asta si nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut la comentarii ca cineva a scris un comentariu cu trimitere catre blogul meu, mai exact catre postul in care anuntat ca am de vanzare o rochie de mireasa. 
sunt convinsa ca cine a facut asta a avut cele mai bune intentii, insa asta poarta un nume: SPAM! v-as fi foarte recunoscatoare ca pe viitor sa evitati asa ceva sau sa ma intrebati inainte. eu nu apelez la astfel de metode sub nicio forma! daca vreti sa ma ajuti si sa dati mai departe, puteti s-o faceti si altfel, fara sa spamati.  nu vreau sa mi se duca buhu ca-s spamagioaica :)
va multumesc pentru intelegere :)