30 august, 2011

Preferatele lunii august!

Preferatele lunii august, cosmetice, machiaj, beauty blog

pac si-a mai trecut o luna :) vine toamna, bine-mi pare :D
  • body scrub hawaiian islands cu jasmine & cocoa de la BOOTS - lasa pielea fina fina
  • gel de dus PALMOLIVE NATURALS cu portocala - are un miros divin care rezista pe piele ore-n sir
  • gel de curatare purificant  VICHY NORMADERM - l-am castigat la un giveaway organizat de Alex  - il folosesc dimineata si-mi lasa tenul curat si fin, numai bun pentru a aplica machiajul 
  • mineral infused primer ELF - am fost placut surprinsa de acest primer de fata. o sa urmeze cat de curand un review la gramada cu mai multe produse ELF
  • fluid cu SPF 30 de la LA ROCHE-POSAY - anthelios AC - fiind o lotiune, nu lasa tenul incarcat, iar de pelicula grasa nici nu poate fi vorba!
  • crema de peeling cosmetic ISIS PHARMA cu 12% acid glicolic - desi la inceputul utilizarii efectele au fost total bulversante (mai exact, m-am umplut de bube), dupa cateva saptamani de folosire observ o imbunatatie vizibila a tenului
  • pensula SIGMA F80 - buna la toate: aplicarea fondului de ten, pudrei, blush-ului
  • sampon pentru pensule SEPHORA - este minunat dimineata cand sunt pe fuga si observ ca vreau sa folosesc o pensula care este mai mult decat mizerabila. in 10 secunde e curata si nici nu e uda!
  • anticearcan MAC studio sculpt - i-am facut deja review
  • fluidline MAC blacktrack - super! se intinde atat de bine, are o culoare atat de intensa, rezista, nu se intinde
  • o alta surpriza placuta este pudra high definition de la ELF
  • blush MAC culoarea fleur power. cred ca este cel mai frumos blush pe care-l am
  • rimel AVON supershock - desi nu sunt o fana a produselor AVON, acest rimel imi place cel mai mult la ora actuala. 
si cam asta :) abia astept sa citesc posturile pe aceasta tema ale colegelor blogerite.