08 februarie, 2015

Cum îmi conturez sprâncenele - ANASTASIA Dipbrow Pomade

ANASTASIA Dipbrow PomadePentru mine spâncenele sunt un subiect foarte sensibil, mai ales din cauza trendului de conturare a acestora până la refuz.
Nu am nicio problemă cu absolut nimic când vine vorba de machiaj, poate fi făcut oricum că nu mă deranjează. Dar când vine vorba de sprâncene, am o slăbiciune majoră. Știu că gusturile nu se discută, dar am efectiv oroare când vâd sprâncene puternic conturate, mai ales dacă sunt și în culori foarte închise. Îmi dau senzația că sunt lipite pe frunte, că nu aparțin de fața respectivă și când vorbesc cu persoana în cauză, oricât de frumos ar fi restul machiajului, nu mă pot uita la altceva în afară de sprâncene. Prefer să fie neîngrijite și nepensate sau pensate la maxim și subțiri.
Tocmai din acest motiv, mi-a fost cumva teamă să-mi cumpăr Dipbrow Pomade de la ANASTASIA BEVERLY HILLS. N-am văzut pe nimeni care să-și fi conturat sprâncenele cu acest produs și să arate natural. Iar eu sunt clar pentru sprâncene cât mai naturale. Urmăream într-un timp contul de Instagram al brandului, dar ce mi-era dat să văd acolo...mai bine mă lipsesc. 
Nu am sprâncene frumoase nici pe departe, dar nici nu mi le doresc perfecte. Vreau doar să se potrivească feței mele și să nu atragă deloc atenția. Din acest motiv, prefer să mi le conturez cu ajutorul unui fard pudră. Sau, mai bine zis, preferam. Asta până când mi-am cumpărat Dipbrow Pomade. Am ales cea mai deschisă nuanță disponibilă - Blonde - tocmai din teama de-a nu le avea foarte închise și să atragă atenția. Prima dată când am folosit produsul, evident că am aplicat prea mult și nu mi-a plăcut deloc. Pe măsură ce m-am jucat cu el, am învățat cum să-l folosesc și acum îmi place foarte mult. 
ANASTASIA Dipbrow Pomade
Are consistență cremoasă, aproape la fel ca un gel eyeliner la borcănel. Secretul constă în faptul că trebuie aplicat puțin câte puțin. Ia ceva timp, dar, din punctul meu de vedere, merită efortul. Eu folosesc o pensulă unghiulară de la XTreme Lashes - 511. Imediat ce am terminat de aplicat, trec peste cu o periuță specială, pentru a întinde bine produsul și pentru a nu avea linii foarte evidente, pentru o textură cât mai naturală. 
ANASTASIA Dipbrow Pomade
Odată ce produsul s-a fixat, nu se mai mișcă până la demachiere. Uneori, din cauză că-mi trag căciula prea aproape de ochi, îmi atinge și sprâncele, dar niciodată nu mi s-a întâmplat că produsul să mi se ia sau să mi se întindă. De asemenea, nici nu găsesc necesară folosirea unui gel de fixare a sprâncenelor pentru că Dipbrow Pomade face și asta. Rezultatul final îl puteți vedea mai jos. 
ANASTASIA Dipbrow Pomade
Și apropo de sprâncepe prea puternic conturate, vă invit să vizionați clipul de mai jos. Surprinde exact părerea mea: 
Așadar, fie că vă plac sprâncenele puternic conturate, fie că le preferați mai naturale, vă recomand să încercați acest produs. Trebuie totuși să aveți și o pensulă unghiulară foarte bună, cu care să aplicați produsul. Voi cum vă conturați sprâncenele?