13 decembrie, 2014

6 produse de la noul magazin Wjcon

produse Wjcon 
Recent, în București, s-a deschis un nou magazin cu produse de machiaj și oje, care se află în Centrul Vechi: WJCON.
La sfărșitul lunii noiembrie, am trecut pe lângă el întâmplător și i-am zis prietenei cu care era cât de bine arată și ce luminos e. Nu am intrat, dar mi-am adus aminte că fusesem invitată la lansare, dar nu am reușit să ajung. Spre marea mea bucurie, la December Beauty Bloggers Meeting am primit un voucher cadou. Așa că aseară, am dat fuga la magazin ca să-mi aleg câteva produse. 
Așa cum spuneam, magazinul arată foarte bine, mare, aerisit, luminos...cam ceea ce mi-aș fi dorit să fie magazinele MAC din România. Fetele de acolo au fost foarte amabile și m-au ajutat ori de câte ori am avut nevoie, fără să se bage în sufletul meu, lucru pe care-l urăsc cu puterea a o mie de sori. Cârcotașa de mine a fost tare mulțumită de experiență.
Pentru că în seara asta voi merge la ziua unui prieten, voi inaugura și o parte dintre produsele pe care mi le-am ales și pe care o să vi le arăt mai jos. 
Soft Blush Mousse nuanța 01 - nu am niciun fard de obraz spumă și nici culoarea aceasta, așa că mi-am zis să pun mâna pe el numaidecât, mai ales că este ediție limitată. Preț: 24,90 lei
fard de obraz spumă Wjcon
Simply Red Rossetto in Matita nuanța 03 Chianti - mi-am dorit un astfel de ruj creion încă de când a început nebunia cu cele de la Nars, pe care le-am văzut pe aproape toate canalele de YouTube pe care le urmăresc. Acum va trebui să găsesc și o ascuțitoare pentru el, pentru că nu este retractabil. Preț: 19,90 lei
creion de buze simply red wjcon
Liquid Lipstick în nuanța 12 Viola Orchidea - în această perioadă, am o mare slăbiciune pentru rujurile mate, mai ales dacă sunt lichide. Sper doar să nu-mi usuce buzele. Preț: 35,90 lei
ruj lichid mat wjcon
Ojă Burlesque nuanța N. 08 - este ediție limitată și vă pot spune că toate nuanțele din gama asta sunt absolut senzaționale și unice și mi-a fost foarte greu să mă decid pe care s-o aleg. Plus că sunt și la reducere: 9,9 lei
oja burlesque wjcon
Ojă Sugar Effect în nuanța N. 820 - mai am o singură ojă din asta nisipoasă, care-mi place foarte mult mai ales datorită rezistenței. Cred că această culoare va fi cea pe care-o voi purta în noaptea de Revelion. Preț: 14,90 lei
oja sugar effect wjcon
Ink Liner Nero - îmi alesesem inițial acest tuș, dar când am ajuns la casă și mi s-a făcut socoteala, mi-am dat seama că am depășit suma alocată și am renunțat la el. Când am ajuns acasă și m-am uitat în pungă, l-am găsit acolo, fără să fi fost trecut pe bon. Probabil că fata mi l-a pus din greșeală, așa că va trebui fie să-l duc înapoi, fie să mă duc să-l plătesc. Sper din suflet să reușesc să ajung acolo săptămâna viitoare să nu intre vânzătoarea în belele din cauza mea. Din ce-mi amintesc, prețul este undeva pe la 35 de lei.
tuș de ochi negru wjcon
Abia aștept să folosesc toate produsele și fix acum după ce voi termina de scris postarea, o să-mi dau unghiile cu una dintre oje (nu m-am decis încă pe care-o voi alege) și săptămâna viitoare vă voi arăta cum arată. Dacă sunteți prin București, dați o fugă la magazinul Wjcon din Centrul Vechi că sunt convinsă că veți găsi ceva care să vă placă, mai ales că prețurile sunt accesibile.