29 noiembrie, 2014

Preferatele lunii noiembrie

Preferatele lunii noiembrie 
Mamă, mamă, mai e mai puțin o lună până se termină 2014!
Abia aștept să vă arăt care au fost produsele preferate ale acestui an, dar până atunci, mai bine vă zic care au fost cele care mi-au plăcut cel mai mult în noiembrie.
ORIFLAME 5-in-1 Wonder Lash Mascara - acum ceva timp, i-am recomandat unei colege celălalt rimel din gama The One (review aici); din greșeală, și l-a comandat pe acesta. Peste câteva zile, m-a oprit să-mi spună cât de mult îi place. Din vorbă-n vorbă, ne-am dat seama că nu e vorba despre același rimel. Așa că l-am cumpărat și eu pe acesta. Nu-mi place la fel de mult ca Volume Blast, dar cu siguranță este un rimel bun pentru mine: alungește genele foarte tare și oferă volum. În afară de asta, am observat că ține genele ondulate foarte mult timp. Îl puteți cumpăra de aici.
ORIFLAME 5-in-1 Wonder Lash Mascara
L'OREAL Super Liner Ultra Precision - l-am mai avut în trecut, în varianta albastră și mi-a plăcut foarte mult. Așa m-am decis să-l cumpăr din nou, în varianta neagră. Și chiar este negru-negru. Nu am nimic să-i reproșez acestui tuș: se aplică foarte ușor și nu se întinde deloc pe parcursul zilei. Eu l-am cumpărat de la un stand din magazinul Obor.
L'OREAL Super Liner Ultra Precision
WET 'N WILD Comfort Zone Palette - am redescoperit recent această trusă de farduri și-am folosit-o aproape toată luna noiembrie. Fardurile sunt foarte pigmentate și cremoase. Culorile mai închise sunt cam prăfoase, dar de fiecare dată înainte de-a le aplica pe pleoapă, tapotez un pic pe mână pentru a scăpa de exces. Aici puteți citi despre această trusă și vedea fiecare nuanță în parte.
WET 'N WILD Comfort Zone Palette
XTREME LASHES Glideliner - am primit recent un set de două creioane, fiecare având două capete și le-am pus rapid la treabă. Dintre toate, cel mai des folosesc nuanța Rose Gold, pe care o aplic în colțul intern al ochiului și pe conjunctivă. Este foarte cremos și nuanța îmi luminează foarte frumos ochii. 
XTREME LASHES Glideliner
KISS MY FACE Moisture Shave - a venit cu ultima comandă de pe iherb și-mi place la nebunie! Este o cremă de ras și-o folosesc în zona de sud, unde de obicei mă irit în ultimul hal. Cu acest produs, nu mai e cazul și am scăpat aproape de tot de iritații. Parcă nici nu-mi mai cresc fire sub piele așa de multe ca înainte. Îmi place mult de tot! O puteți cumpăra de aici.
KISS MY FACE Moisture Shave
ECO RECEPTURA Body Peeling - este scrubul de corp pe care-l folosesc în acest moment. Deși pe față nu mai folosesc de ceva vreme exfolianți mecanici, pentru corp nu am putut renunța. Cel de la Eco Receptura este exact ce vreau de la un scrub de corp. Granulele sunt exact așa cum trebuie, nici prea dure, nici prea moi, nici prea puține, nici prea multe. Îmi place și mirosul și, deși lasă peliculă uleioasă pe piele după folosire, acest lucru nu mă deranjează acum pe perioada iernii, când am nevoie de hidratare din plin. Îl găsiți aici.
ECO RECEPTURA Body Peeling
THE BODY SHOP Glazed Apple Bathe Jelly - este o spumă de baie sub formă de gel și face parte din colecția TBS de Crăciun. Este spuma mea de baie preferată în primul rând pentru că e necesară o cantitate foarte mică, pentru o cadă plină ochi de spumă. Nu pot spune că este și mirosul meu preferat, dar îmi place. O găsiți aici.
THE BODY SHOP Glazed Apple Bathe Jelly
ORIFLAME Incredible Hand Cream - am primit-o odată cu rimelul de care spuneam la începutul postării și, dacă inițial o țineam pe birou și mă dădeam cu ea din an în paște când îmi aminteam, îmi place atât de mult, încât am luat-o acasă și-o folosesc în fiecare seară înainte de culcare. O găsiți aici.
ORIFLAME Incredible Hand Cream
Dizolvant de unghii EBELIN - am menționat în multe rânduri acest produs, pentru că este dizolvantul meu preferat de unghii. Nu mi le usucă și-mi place ambalajul, care este foarte ușor de folosit: apeși pe capac și iese produsul. Marca Ebelin se găsește în magazinele DM Markt. 
Dizolvant de unghii EBELIN
Cremă antiseptică SUDOCREM - probabil vi se pare ciudat că menționez acest produs la preferatele lunii, dar mi-a schimbat viața haha. Am văzut la o tipă pe YouTube că-l folosea pentru vindecarea coșurilor, așa că l-am cumpărat. Acum vreo câteva săptămâni am avut pe picior un furuncul uriaș. Dacă ați avut vreodată în viața voastră vreun furuncul, probabil că știți cam cât de dureroase sunt și cât de greu se vindecă. Eu am avut furunculoză acum vreo 7 ani și-am rămas cu niște cicatrici de toată frumusețea. În disperare de cauză, mi-am adus aminte că am această cremă prin casă: am pus-o seara și vă dau cuvântul meu de onoare că până dimineața, guguloiul era dezumflat aproape complet. Atât de uimită am fost, că am povestit la toată lumea pățania. Data viitoare când îmi iese un coș, o voi scoate iar la înaintare. Dar dacă a reușit să mă scape de ditamai furunculul, nu am niciun dubiu că-mi va fi de ajutor și la acest capitol.
Cremă antiseptică SUDOCREM
Nu puteam să nu menționez și noile mele pijamale de la Sofiaman, care, deși par subțiri, sunt foarte călduroase și moi. Le găsiți aici
Sofiaman

La capitolul filme, am văzut o grămadă, dar așa de repede a trecut luna asta că pur și simplu nu mi le mai aduc aminte pe toate pe care le-am văzut. Știu c-am fost la cinema la Serena, pe care-l așteptam cu nerăbdare și care m-a dezamăgit cumplit. Am mai văzut un film cu Pierce Brosnan, unul dintre actorii mei preferați, și pe care vi-l recomand că mi-a plăcut tare mult: A Long Way Down.

La capitolul muzică, parcă luna asta nu am mai ascultat așa multă ca de obicei, dar totuși trei melodii s-au remarcat și le-am ascultat la disperare. Vi le las pe toate mai jos. 

Nu-mi imaginam vreodată să-mi placă atât de mult o melodie românească haha. În rest, vă doresc un decembrie de vis cu multe cadouri și multă iubire. Eu abia aștept sâmbăta viitoare să merg la întâlnirea bloggerițelor de beauty!