08 noiembrie, 2014

Comandă iherb #21

IHERB.COM 
Am făcut o nouă comandă pe iherb și astăzi am fost la poștă și-am ridicat-o.
Comanda am făcut-o pe 22 octombrie și pe 4 noiembrie am primit avizul. Mă mai pregătesc de o una înainte de sărbători, că după aia cred că va fi nebunie. Dar, să vă arăt ce mi-am cumpărat data asta.
Custom Coverage Buffing Brush de la ECO TOOLS - mi-am dorit să încerc o nouă pensulă pentru aplicarea fondului de ten, și nu pentru că nu mi-ar plăcea cele pe care le folosesc acum, ci pur și simplu din curiozitate. Aceasta este ceva mai mică decât cele cu care sunt eu obișnuită, dar nu știu de ce, am senzația că va face treabă bună. Este densă și foarte moale în același timp. Îmi venea să ma machiez azi numai de dragul de-a o folosi, dar am renunțat la gândul că trebuie să mă și demachiez după. O puteți găsi aici, la prețul de 6,99 dolari.
Custom Coverage Buffing Brush de la ECO TOOLS

PUKKA Organic Herbal Tea Peppermint&Licorice - pentru că mi-a plăcut foarte mult cel pe care l-am cumpărat data trecută și pe care-l beau dimineața, am vrut și un ceai fără cofeină pe care să-l pot bea seara, înainte de culcare. Și mi-a sunat interesant această combinație de arome. Rămâne de văzut și dacă e bun la gust sau nu. Îl găsiți aici, pentru 6,26 dolari.
PUKKA Organic Herbal Tea Peppermint&Licorice

STRIDEX Single-Step Acne Control - le-am văzut la Camelcutza acum ceva timp și mi-am dorit să le încerc și eu pentru punctele negre de pe nas de care văd că nu reușesc să scap complet. Sunt dischete ce conțin 2% acid salicilic. Conțin și câteva ingrediente nefericite, dar care cică ar fi inactive. Le puteți găsi aici, la prețul de 4,28 dolari pentru 55 dischete.
STRIDEX Single-Step Acne Control

Moisture Shave de la KISS MY FACE - singurele locuri unde folosesc lama sunt coapsele din când în când și zona de sud. La cea din urmă mă irit în ultimul hal și-mi cresc o groază de fire sub piele și mă umple de spume treaba asta. Am văzut la o tipă pe YouTube această cremă de ras și o lăuda pentru cât de eficientă este. Imediat am și luat decizia de a o cumpăra, mai ales că nu conține parfum. În afară de asta, conține o grămadă de uleiuri și gel de aloe vera. Îl puteți găsi aici, la prețul de 6,11 dolari pentru 325 mililitri.
Moisture Shave de la KISS MY FACE

Cât timp m-am ocupat de campania Mâini cu viață, despre care am scris aici, am aflat o grămadă de lucruri noi despre tratamentul artritei și suplimente care ajută la dureri și, în general, la sănătatea articulațiilor. Pentru că nu sunt deloc hotărâtă spre ce tratament medicamentos să mă îndrept (toate au niște efecte secundare care mă sperie), dar pentru că boala continuă să evolueze într-un ritm amețitor încât am ajuns din nou să iau zilnic calmante, m-am hotărât să fac ceva în sensul acesta. Și am urmat sfatul câtorva persoane (mulțumesc Alina!) și mi-am cumpărat două suplimente de pe iherb. 
Joint Support Powder de la NOW FOODS - este o pudră ce conține gelatină, MSM și sulfat de glucozamină. Gelatina înlocuiește cu succes cartilajul de rechin, care este mult mai scump. MSM-ul este un ingredient ce reduce inflamațiile și durerile articulare. Sulfatul de glucozamină ajută de asemenea la reducerea durerilor și îmbunătățește performanța articulațiilor. O puteți găsi aici, la prețul de 14,01 dolari pentru 312 grame.
Joint Support Powder de la NOW FOODS
Selenium de la NOW FOODS - seleniul are efect hepatoprotector, este antioxidant, reduce riscul apariției anumitor forme de cancer și stimulează producția de anticorpi. Îl puteți găsi aici, la prețul de 8.91 dolari pentru 250 tablete.
Selenium de la NOW FOODS
Acestea sunt toate produsele pe care le-am cumpărat tura asta. Pentru toate voi reveni cu review-uri, ca de fiecare dată. Sunt datoare cu review-uri la câteva produse din comenzile anterioare, pe care cred că le voi face săptămâna viitoare. Mă pregătesc să fac o nouă comandă zilele acestea, așa că dacă aveți recomandări pentru mine, sunt binevenite.