09 octombrie, 2014

Produse consumate - septembrie

 
Am strâns iar o sacoșă plină cu ambalaje goale.
Cred că așa încep toate postările în care vă arăt ce produse am consumat :))
Deodorante DOVE Go Fresh cu rodie - am folosit ambele variante, și cea spray, și cea cu bilă. Cea cu bilă mi-a plăcut foarte mult și-am și cumpărat-o din nou. Pe cea spray nu o voi mai cumpăra, însă.
Gel de duș NIVEA Cashmere Moments - este foarte hidratant și de aceea l-am folosit în cazurile când mi-era lene să mă mai dau cu cremă de corp după. Cu toate astea, nu mi-a plăcut mirosul, așa că nu o să-l cumpăr din nou. 
Gel de duș exfoliant cu zmeură YVES ROCHER - în cazul acestuia, lucrurile stau exact invers: mi-a plăcut foarte mult mirosul, însă îmi lăsa pielea cam uscată și neapărat trebuia să folosesc cremă de corp după. De asemenea, are mici particule exfoliante, însă nu am simțit să aibă vreun efect. Nu-l voi cumpăra. 
Skin Perfecting 2% BHA Liquid PAULA'S CHOICE - am de foarte mult timp acest produs și nu l-am consumat pe tot. L-am folosit câteva luni bune, însă nu am observat vreo schimbare la nivelul tenului. Nu o voi mai cumpăra. 
Resist Daily Smoothing Treatment 5% AHA PAULA'S CHOICE - mi-a plăcut foarte mult și l-am folosit aproape pe tot. A fost o revelație acest produs și de când l-am folosit, nu am mai renunțat la produse cu AHA. Deși foarte bun, nu o să-l mai cumpăr din cauza prețului. Am găsit alt produs la fel de bun, dar mult mai ieftin. 
Resist Weekly Resurfacing Treatment 10% AHA PAULA'S CHOICE - aceeași poveste ca și în cazul celui de mai sus. 
Fluid antirid cu FPS 20 Polyphenol C15 de la CAUDALIE - mi-a plăcut foarte mult gama asta, iar acest produs a fost pentru mine vedeta. L-am folosit până la ultima picătură! Deși este o cremă cu factor de protecție solară 20, nu am folosit-o în acest scop din nouă motive: factorul de protecție este prea mic pentru mine și este prea grasă și intră greu în piele dacă aplic cantitatea corectă care trebuie folosită în cazul unui produs cu FPS. Adică mult! Dar ca și cremă de zi, mi-a plăcut mult. Nu cred că o voi mai cumpăra, pentru că momentan folosesc un produs care-mi place mai mult. 
Evenly Radiant Overnight Peel de la DERMA E - un alt exfoliant pe care l-am folosit cu succes. Și-a făcut treaba bine, însă, așa cum spuneam și mai sus, am descoperit între timp un alt exfoliant mult mai bun. Concluzia: nu o să-l cumpăr din nou. 
Resist Anti-Aging Clear Skin Hydrator de la PAULA'S CHOICE - am cumpărat această mostră cu ocazia uneia dintre comenzile pe care le-am făcut pe site-ul PC. Mi-a ajuns pentru patru utilizări și mi-a plăcut foarte mult. M-a convins să cumpăr produsul full size, la un moment dat în viitor. Momentan nu mai am unde s-o incorporez în rutina mea. 
 Gel de curățare BIODERMA Sensibio - mi-a plăcut, însă am descoperit între timp un alt gel de curățare care-mi place mai mult (review aici). Nu o să-l mai cumpăr pe viitor. Dacă vreți să citiți mai pe larg despre el, o puteți face aici.
Apă micelară 3 în 1 de la NIVEA- una dintre apele micelare foarte bune. Nu este totuși preferata mea, așa că nu știu dacă o voi cumpăra pe viitor. 
Fruit Enzyme Mask de la ANDALOU NATURALS - știți că iubesc măștile de față de la acest brand, dar aceasta mi-a plăcut cel mai puțin. Așa că nu o voi mai cumpăra pe viitor.
Face Mask with Sea Lavender de la APIVITA - a avut rezultate bune (ten fin și hidratat), dar doar imediat după folosire. În rest, nu am observat alte efecte, așa că nu o voi cumpăra pe viitor. 
Gel eyeliner Eyestudio de la MAYBELLINE (nuanța Saphir) - nu l-am terminat, dar s-a uscat. Mai am unul, dar maro și acela s-a comportat mult mai bine. Nu s-a uscat aproape deloc. Mi-au plăcut ambele, dar pe acesta nu cred c-o să-l mai cumpăr din simplul motiv că nu prea mai folosesc albastru la ochi. 
Lasting Perfection Concealer de la COLLECTION - un produs mega-lăudat pe YouTube, căruia i-am căzut și eu victimă. Are putere de acoperire și rezistență foarte mare, dar nu-l găsesc potrivit pentru cearcăne pentru că usucă zona și este cam greoi. În cazul camuflării coșurilor sau altor imperfecțiuni este însă foarte bun. Nu-l voi mai cumpăra, pentru că nu folosesc corectoare decât pentru cearcăne. 
Am scăpat și de două sticle de parfum pe care le aveam de-o groază de timp și nu dădeau semne să se consume vreodată, din simplul motiv că nu-mi mai plac. Oricum mai aveau foarte puțin parfum, doar pe fund. The One de la DOLCE&GABBANA a fost parfumul meu preferat acum mulți ani în urmă. Și Jeanne de la LANVIN mi-a plăcut, dar nu la fel de mult. Nu voi mai cumpăra niciunul dintre ele. 
Aproape că mi se umple și sacoșa cu produse consumate în octombrie, așa că probabil va mai urma o postare de acest fel cât de curând!