14 septembrie, 2014

Produse consumate - august

 
Am strâns iar o sacoșă plină de produse consumate, așa că era timpul să fac din nou o astfel e postare.
Titlul nu e chiar pe bune, pentru că o parte dintre aceste produse au fost terminate și în primele două săptămâni ale lui septembrie. 
Scrub de buze Popcorn de la LUSH - nu mi-a plăcut și nici n-am putut să-l termin pentru că s-a întărit ca piatra. A fost un moft, de care nici măcar nu m-am putut bucura pănă la capăt. Metoda pe care eu o folosesc pentru exfolierea buzelor: aplic seara un balsam de buze mai sănătos (Rexaline is the shit), iar dimineața îl șterg cu un bețișor de urechi și așa se duce toată pielea moartă.
Balsam de buze I LOVE Bluebrry & smoothie - mi-a plăcut, dar îl aveam de foarte mult timp și a expirat. Nu o să-l mai cumpăr pentru că am foarte multe balsamuri de buze. Multe multe! Dar este un produs bun!
Balsam de buze NEUTROGENA - și pe acesta îl am de mult timp și m-am tot chinuit să-l termin, dar nu am reușit. Nu o să-l mai cumpăr nici de-aș rămâne fără niciun balsam de buze, pentru că nu mi-a plăcut deloc. Deși știu câteva persoane care-l adoră, pe mine nu m-a ajutat în niciun fel, ba din contră uneori aveam impresia că-mi usucă și mai rău buzele.

Șampon uscat BATISTE pentru păr brunet - sunt dependentă de acest produs și nu-mi lipsește din casă. Momentan folosesc varianta Original, care până de curând era preferata mea. Cred totuși că cel colorat îmi place cel mai mult dintre toate cele pe care le-am încercat până acum. Cu siguranță îl voi cumpăra din nou, mai ales că acum șampoanele uscate Batiste se găsesc și la noi pe piață, în farmaciile Sensiblu.

Nectar Thermique de la KERASTASE - este cel mai bun balsam leave-in pe care l-am avut vreodată. Se aplică după spălarea părului, când încă acesta este ud, fără să se clătească și este pentru protecție termică. Cum eu îmi întind părul cu placa destul de des, mi-a fost de mare ajutor în ultimii ani. Dar pentru că este extrem de scump, deși un tub ține foarte mult, momentan sunt în căutarea unui alt produs pentru protecție termică. Dacă n-o să găsesc ceva la fel de bun, mă voi întoarce la acesta.


Gel de duș ELMIPLANT senses touch calming spa și freshen up - mi-au plăcut ambele, ca de fapt toate gelurile de duș din gama asta. Acum îl folosesc pe cel roșu și-mi place la fel de tare. Cred că cel mai mult mi-a plăcut cel galben. De asemenea, sunt foarte bune și ca spumă de baie.  

Cremă de mâini și corp Avojuice cu mango de la OPI - mi-a plăcut o perioadă, dar în timp și-a schimbat foarte tare mirosul și n-am mai putut s-o folosesc. Cred că și din cauză c-o am de mai mult de-un an de zile muhahah. Așa c-a venit vremea să scap de ea. N-o voi cumpăra din nou pentru că, în afară de faptul că am o tonă de creme/unturi de corp de terminat, nici nu mi-a plăcut în mod deosebit.
Săpun lichid Invigorating de la ENLIVEN - mi-a plăcut și cred că-l voi cumpăra pe viitor. 

Gel spumant purifiant de la GEROVITAL PLANT - cred că e real dacă afirm că este gelul meu preferat de curățare a feței. Nu numai că este foarte ieftin, miroase plăcut, dar este exact ceea ce-mi doresc eu de la un astfel de produs. Săptămâna asta am cumpărat un nou gel de curățare de la Gerovital, din gama H3, și sunt curioasă dacă-l va bate pe acesta. Dacă nu, probabil că îl voi cumpăra din nou. 

Scrub de corp Cool Mint Lemonade de la GIOVANNI - deși inițial nu mi-a plăcut pentru că este foarte răcoros, odată ce-a venit vara, am abuzat de el la maxim. Minunat după o zi caniculară! Cu siguranță o să-l cumpăr din nou, dar la vara viitoare.  

Anti-perspirant NIVEA Powder Touch - mi-a plăcut și l-am folosit până la ultima picătură. Nu o să-l mai cumpăr din nou pentru că între timp am descoperit un alt deodorant cu bilă de la Dove, care-mi place mult mai mult și voi continua să-l folosesc pe acela.
Apă termală IVATHERM - nu am terminat-o, dar e expirată. Nu m-a dat pe spate și n-o voi mai cumpăra. De fapt, nu sunt o mare fană a apelor termale și nu le-am înțeles niciodată rostul.
BIODERMA ABCDerm Solaire FPS 50+ - este al doilea tub pe care-l folosesc și, deși este extrem de dificil de aplicat pentru că e foarte albicios, cred că o voi cumpăra din nou și vara viitoare. Este singura cremă cu FPS 50 care nu-mi îngrașă groaznic tenul, ci din contră. Citiți review aici.
Exfoliating Mask with fruit enzymes and dead sea salt de la DERMA E - am scris despre ea aici. A fost o mască ok și-am folosit-o destul de des. Acum însă am o altă mască exfoliantă, care e preferata mea în acest moment şi sunt deja pe finalul celui de-al doilea borcan (cea cu dovleac și miere de la Andalou). Nu cred că o voi mai cumpăra, pentru că nu am observat vreo mare schimbare cât am folosit-o.
Fond de ten ROUGE BUNNY ROUGE - îmi pare tare rău că nu am apucat niciodată să-i fac review, pentru că este unul dintre fondurile mele de ten preferate. Lasă tenul ca de revistă și este extrem de rezistent, potrivit atât pentru iarnă, cât și pentru vară. Problema e că se găsește destul de greu și nu în România, dar cred că la un moment dat îl voi cumpăra din nou. 
Gel eyeliner de la ESSENCE în nuanța 02 London Baby (mov) - nu l-am folosit decât de câteva ori pentru că nu mi-a plăcut absolut deloc. Nici nu știu dacă se mai găsește pe piață pentru că-l am de foarte mult timp, dar cu siguranță nu l-aș mai cumpăra. 
Șervețele matifiante de la E.L.F. - am avut un set de trei cutii și aceasta este ultima. Mi-au plăcut mult de tot și mă tot chinui să le găsesc ca să le cumpăr din nou. Un singur șervețel absoarbe excesul de sebum de pe toată faţa. 
Volume Blast Mascara din colecţia The One de la ORIFLAME - mi-a plăcut maxim, mai ales că este foarte bun și pentru genele de jos. Cu acest rimel am observat că odată ce s-a uscat puțin, a fost și mai bun. Chiar m-a impresionat plăcut și vreau să-l cumpăr din nou, după ce le termin pe cele pe care le folosesc acum. 
Ojă Color Riche de la L'OREAL în nuanța Exotic Canaries - cred că este prima dată în viața mea cânt termin o ojă, dacă-mi aduc aminte corect. Mi-a plăcut la nebunie și-am folosit-o la greu vara asta. Îmi plac foarte mult ojele L'Oreal; cred că după cele de la Melkior, sunt preferatele mele. Chiar și acum sunt dată tot cu o ojă L'Oreal.
 
Acestea fiind spuse, vă doresc o duminică relaxantă în continuare. Eu intenţionez să zac în pat și să mă uit la câteva filme.