27 septembrie, 2014

Comandă iherb #20 și alte mici cumpărături

 
A venit toamna și sunt în punctul în care-mi alcătuiesc o rutină de îngrijire a tenului beton, special pentru vreme rece.
Cu ocazia asta, am făcut câteva mici cumpărături atât de pe iherb, dar nu numai. În afară de produsele cosmetice pe care le-am luat pentru ten, am mai luat și alte câteva nimicuri pe care o să vi le arăt în această postare.
Voi începe cu produsele comandate de pe iherb, care sunt doar trei la număr. Comanda am dat-o pe 16 septembrie și pe 23 am primit aviz. Deci au ajuns la mine în fix o săptămână; niciodată nu a ajuns o comandă de pe iherb atât de repede!
Oil Free Treatment 10% Glycolic AHA - pentru că principala mea problemă cu tenul sunt petele pigmentare, în jurul acesteia îmi voi construi noua mea rutină de îngrijire a tenului. Folosesc în permanență produse exfoliante cu acizi, dar am fost curioasă să-l încerc și pe acesta, mai ales că are o concentrație atât de mare de acid glicolic. În afară de asta, are și review-uri foarte bune, ca să nu mai zic că prețul este imbatabil. Îl puteți găsi aici la 11,65 dolari, pentru 50 mililitri.
Antioxidant Natural Sunscreen SPF 30 de la Derma e - folosesc zilnic protecție solară, indiferent de anotimp (ceea ce vă recomand și vouă). Vara folosesc SPF 50, dar în restul anului SPF 30. Pentru că nu mai aveam nicio cremă cu acest factor de protecție, m-am îndreptat către cea de la Derma e, după ce am citit la Adiana pe blog că ar fi foarte bună (puteți citi aici postarea ei). Produsul îl puteți găsi aici la prețul de 13,83 dolari, pentru 56 de grame.
Green Chai de la Pukka - intenționez să renunț la cafea și aveam nevoie de un ceai special pentru dimineață, care s-o înlocuiască. Și pentru că am auzit numai lucruri bune despre acest brand, l-am ales pe acesta. Este ceai verde organic cu scorțișoară și anason. Nu mă înnebunesc după anason, dar scorțișoara îmi place la nebunie, mai ales pe timp de iarnă. Aici îl puteți găsi la prețul de 6,26 dolari, pentru 20 de pliculețe.
Și cam astea sunt toate chestiile pe care mi le-am cumpărat de pe iherb. Tot pentru ten mi-am mai cumpărat alte două produse cosmetice, special pentru a scăpa de petele pigmentare, așa cum spuneam și la început. 
Skinoren - conține acid azelaic și, deși este special conceput pentru tenul acneic, am citit că acest ingredient, folosit în combinație cu un acid exfoliant, ajută și la estomparea petelor. L-am cumpărat din farmacie, dar zău că nu mai știu cât am dat pe el. Oricum nu a fost scump deloc. 
Pentru că o colegă de-a mea își dorea foarte mult câteva produse de la Paula's Choice și pentru că este ziua ei luni, am făcut o comandă pe site. Cu ocazia asta, am profitat și mi-am luat și eu un produs full size și o mostră: Pure Radiance Skin Brightening Treatment și Anti-Aging Clear Skin Hydrator, ambele din gama Resist. Primul dintre ele a costat 152 lei, iar mostra 4 lei. Am citit o grămadă despre produsele acestea și părerea generală este că sunt foarte bune. Abia aștept să le încerc!
După cum probabil majoritatea dintre voi știți, Revlon se retrage de pe piața din România. Așa că în această perioadă, produsele lor sunt la reducere. Am profitat și eu de acest lucru și mi-am cumpărat fondul de ten Nearly Naked, pe care l-am mai avut și care mi-a plăcut foarte mult. Am fost și destul de norocoasă și-am găsit exact nuanța mea, ultima de pe stoc. A fost 40 de lei redus, din Kendra Unirii
Dacă tot am ajuns în acest magazin, am mai căscat gura prin el și-am găsit câteva oje L'Oreal reduse. Îmi plac foarte mult ojele de la acest brand și-am ales culoarea Sky Fits Heaven, pe care o veți putea admira în zilele următoare, într-o postare separată. Erau destul de puține nuanțe reduse și aceasta a fost singura care mi-a plăcut. A costat 10 lei. 
Voi ați folosit vreunul dintre produsele de mai sus? Sunt curioasă în special de cele pentru ten.