31 august, 2014

Preferatele lunii august

 
S-a dus vara, s-a dus vacanța și vin vremuri grele :))
Vara asta nu mi-a plăcut în mod special pentru că a fost cea mai aglomerată din ultimii ani și parcă nu mai reușeam s-o scot la capăt cu nimic. Acum, după ce-am revenit din vacanță, simt că m-am mai liniștit puțin la cap și am mintea ceva mai limpede și privesc cu încredere spre viitor. 
Dar bănuiesc că nu ați venit aici să citiți filozofelile mele despre viața, ci să vedeți ce mi-a plăcut în luna august. Și voi începe cu produsele de beauty, mai exact cu cele două produse care mi-au plăcut cel mai mult. Este vorba despre șamponul și balsamul Ultra Doux Honey Treasures de la GARNIER. Sunt mai mult decât impresionată de ele și mai ales de șampon. Dacă vreți să citiți mai multe despre ele, am scris aici.
Apa micelară 3 în 1 de la NIVEA - m-a surprins plăcut acest produs și l-am folosit exclusiv de când a ajuns la mine: curăță foarte bine machiajul, nu-mi usucă tenul și nici nu mă ustură ochii de la ea. 
Dischetele demachiante pe care le folosesc de foarte mult timp sunt cele de la CATERINE: sunt foarte ieftine și bune. Deși mi s-a întâmplat de câteva ori să nimeresc unele care erau foarte subțiri, sunt foarte mulțumită de ele. 
Cât am fost plecată la mare, am folosit uleiul cu FPS 50 Photoderm Bronz și spray-ul calmant Photoderm Apres-Soleil SOS, ambele de la BIODERMA. Foarte mult mi-au plăcut ambele, iar uleiul aproape că l-am consumat pe tot. Nu m-am ars deloc, dar m-am și bronzat puțin. În prezent, folosesc spray-ul calmant după ce mă epilez și este foarte bun și la asta. Am furat ideea de la Camelia :D 
Tot luna aceasta, am început să folosesc un nou deodorant: DOVE Go Fresh cu rodie și lămâie. Nu mă dau în vânt după deodorantele cu bilă, dar acesta m-a surprins în mod plăcut. Am și deodorantul spray, dar acesta îmi place mult mai mult și mi se pare că este mai eficient. Cred că după ce-l termin, o să-l cumpăr din nou, fiind cel mai bun deodorant cu bilă pe care l-am folosit pănă acum. 
Am scris aici despre recent lansatele balsamuri de buze Baby Lips de la MAYBELLINE și rămăsese să vă spun dacă-mi plac sau nu. Cu excepția unuia dintre ele - cel galben -, îmi plac absolut toate. Cred totuși că cel pe care l-am folosit cel mai des este cel roz, care are aromă de gumă de mestecat. Sunt foarte hidratante și culmea culoarea chiar rezistă pe buze ore bune.
Nu obișnuiesc să pun oje în postările cu produsele preferate, dar pe asta trebuia s-o menționez pentru că am purtat-o toată vacanța: Exotic Canaries de la L'OREAL. Nu mă așteptam să-mi placă atât de mult o ojă...galbenă! De asemenea, oja în sine are o calitate foarte bună și se aplică ușor și uniform, mai ales că are pensulă din aia lată. 
Am rimelul Wonder Lash de la GOLDEN ROSE de foarte multe luni de zile și l-am și folosit puțin imediat ce l-am primit. Nu mi-a plăcut pentru că picau bucățele pe obraz și seara ajungeam să fiu neagră sub ochi. Am făcut curățenie la rimeluri și-am dat o mare parte dintre ele pe la prietene, dar înainte de-a scăpa și de acesta am zis să-l mai încerc o dată. Și bine am făcut! Îmi place la nebunie! Oferă un volum extraordinar, fără să lipească genele între ele, plus că prin nu știu ce minune, nici nu mai cade pe obraz. Îi voi face review cât de curând, pentru că merită încercat, mai ales că este și ieftin.
Luna asta mi-au ieșit coșuri. Multe! Și încă-mi mai ies. Nu am reușit încă să-mi dau seama din ce cauză, dar am o mică bănuială care dacă se dovedește a fi reală, o să v-o împărtășesc și vouă. Cert este că niciodată n-am avut probleme de genul ăsta ca acum și a trebuit să apelez la ajutoare. Îmi mai ieșeau când și când coșuri, dar niciodată nu am simțit nevoia să le acopăr cu un corector. Dar cum situația a devenit un pic dramatică pentru mine, am scos la înaintare NARS Radiant Creamy Concealer
Situația stă în felul următor: îl am de foarte mult timp, l-am folosit sub ochi și nu mi-a plăcut absolut deloc pentru că se strânge și usucă foarte tare zona. Dar pentru că absolut toate corectoarele pe care le am sunt mult prea deschise pentru mine în acest moment, am zis să-i mai dau acestuia o șansă fiind o nuanță mai închisă decât restul. Și vreau să vă spun că este foarte bun din acest punct de vedere, pentru că are acoperire și rezistență foarte mare. Mi-ar fi părut rău să-l arunc, mai ales că mi l-am dorit atât de mult, așa că acum sunt bucuroasă că i-am găsit o întrebuințare. Sper totuși să nu mai am nevoie de el prea mult timp și să scap de coșuri cât mai repede cu putință.
Echium&Argan Gentle Eye Cream de la PAI - am această cremă de ochi de mult timp, dar nu am mai folosit-o o perioadă pentru că sunt absolut îndrăgostită de crema de ochi Polyphenol C15 de la CAUDALIE. Recent însă am început s-o folosesc din nou, dar doar seara, pentru că ziua o folosesc în continuare pe cea de la Caudalie. Am făcut această combinație pentru că ambele îmi plac foarte mult și iar cea de la PAI expiră acușica și nu voiam s-o irosesc aiurea fără să mai mai bucur puțin de ea. Este foarte hidratantă și dimineața mă trezesc cu pielea din jurul ochilor odihnită, radioasă și fină.
Și așa cum v-am obișnuit în ultimele luni, am și câteva preferate non-beauty. Pentru că sunt tot mai multe de la o lună la alta și mi-ar plăcea să vorbesc mai pe larg despre ele, mă tot gândesc ca de luna viitoare să fac o postare separată. Vom vedea. 
Primul lucru care mi-a plăcut maxim luna aceasta sunt noile mele căști de la SONY - Wireless Stereo DR-BTN200M. Mă rog, nu sunt chiar noi...Le-am primit cadou de Crăciun, dar nu m-am învrednicit până acum să le scot și să le folosesc. Și probabil că dacă în vacanță nu mi-aș fi uitat la birou căștile pe care le foloseam în mod curent, nici acum nu le-aș fi scos din cutie. Sunt absolut fantastice căștile astea! Au un sunet extraordinar, sunt wireless și pot să sun/răspund la telefon de la ele. Eu am telefon tot de la Sony - Xperia Z1 - și cele două fac o echipă de nota 10! 

În august, am redescoperit o poșetuță pe care nu am mai folosit-o de foarte mult timp. Este de la TOPSHOP și a fost perfectă pentru vacanță, când nu mi-am mai cărat toată casa după mine. De când m-am întors, o folosesc când merg la cumpărături pentru că nu mă incomodează și încape în ea strictul necesar. Știți senzația aia când mergi la cumpărături și ai ditamai geanta de-ți vine la un moment dat s-o arunci cât colo că nu poți de răul ei să te miști în voie...
Filme...am văzut atât de multe în vacanța asta și multe dintre ele mi-au și plăcut. Cele pe care le-am îndrăgit cel mai mult sunt Gladiatorul, Divergent, Underworld (toate cele patru) și About time. Dezamăgirea a fost Pulp Fiction, care are o notă foarte mare pe IMDB, dar care nu e genul meu deloc. 
Acestea fiind spuse, vă doresc un început de toamnă liniștit!