02 noiembrie, 2013

Produse consumate *octombrie*


Dacă tot v-am arătat zilele trecute ce produse mi-au plăcut în luna octombrie, cred că e cazul să vă arăt și ce produse am reușit să termin luna asta. Ca de obicei, unele dintre ele mi-au plăcut foarte mult și o să le cumpăr din nou, iar altele nu m-au impresionat deloc. 
Consum săpunurile lichide de zici că le beau, nu că le folosesc să mă spăl pe mâini cu ele. Luna asta am consumat două: unul de la Mega Image marca lor proprie, cu ulei de măsline și altul de la Enliven. Primul dintre ele mi-a salvat mâinile iarna trectă, când le-am avut uscate în ultimul hal. Cred însă că i-au schimbat formula, pentru că nu-mi mai place absolut deloc și nu o să-l cumpăr din nou. Cel de la Enliven mi-a plăcut mult și cred că-l voi mai cumpăra în viitor.
Am consumat și trei deodorante Garnier Mineral. Deși prefer piatra Crystal de pe iherb, întrucât am scăpat-o în chiuvetă și s-a ciobit și mă zgârie la aplicare, până o să-mi cumpăr una nouă, folosesc deodorantele Garnier Mineral care sunt preferatele mele din tot ceea ce se găsește la noi pe piață. Îmi plac și cele de la Rexona, dar cred că acestea sunt ceva mai eficiente și miros mai frumos.
Dizolvant de unghii Cien - cred că e al doilea pe care-l consum și-mi place foarte mult că are pompiță. Dar pentru că evit să merg la Lidl din cauza dulciurilor tentante pe care le au, luna asta mi-am cumpărat un dizolvant Ebelin de la DM Markt cu ulei de argan și biotină, care-mi place mult mai mult decât acesta și are același sistem de dozare. Așa că pentru moment voi rămâne la acela și nu-l voi mai cumpăra pe cel de la Cien. 
O altă lună, o altă loțiune micelară Bioderma Sensibio. Nici nu mai știu câte zeci de sticle am consumat de-a lungul anilor...dar cert este că o voi folosi mereu.
In-Shower Body Milk Nivea - o cremă hidratantă care se aplică în duș și care face viața mai ușoară leneșelor. E un produs ok, însă nu pot spune că m-a impresionat. Mi-a plăcut mult la început, însă pe măsură ce l-am folosit, am realizat că nu va înlocui niciodată o cremă de corp adevărată. Așa că n-o s-o cumpăr din nou. Cel puțin nu pentru moment. 
Șampon Platinum Strenght de la TRESemme - cred că știți deja că acesta este șamponul meu preferat din acest moment. Aproape tot anul ăsta am folosit acest șampon, iar acum am început unul nou-nouț întrucât nu intenționez să mă despart prea curând de el. Puteți citi review la el AICI
Clinique Airbrush Concealer - dintre toate corectoarele/anticearcănele pe care le-am folosit până acum, două sunt cele care mi-au plăcut cel mai mult și nu mă pot decide pe care dintre ele îl prefer: Maybelline Instant Age Rewind și acesta. Totuși cel de la Clinique are un minus față de celălat și anume prețul. Așa că pentru moment, l-am cumpărat din nou pe cel de la Maybelline, întrucât și acela e pe terminate. Cred însă că la un moment dat o să-l cumpăr din nou și pe cel de la Clinique. M-a ținut destul de mult, aproape un an, folosit însă în paralel cu cel de la Maybelline. Review AICI. Am fost atât de disperată în ziua în care l-am terminat, încât atât am tras de el să mai scot o picătură, încât l-am rupt..Puteți vedea din poza de mai jos că partea de jos nu mai există. 
Șampon & gel de duș pentru copii de la Family Care - am primit acest produs la un eveniment, dar nu intenționez să-l cumpăr. Nu mi-a plăcut ca și gel de duș, iar ca șampon nu l-am încercat. L-am folosit însă la spălarea pensulelor, așa cum procedez cu toate șampoanele care nu-mi plac. 
Șampon uscate Batiste - îl ador și-l folosesc în continuare. Mai am încă două bucăți nou-nouțe și după ce le voi termina și pe acestea, clar o să-l cumpăr din nou. 
Acestea fiind spuse, pentru zilele următoare v-am pregătit o leapșă tare drăguță pe care sper s-o preia cât mai multe bloggerițe. Dar până atunci, vă doresc un weekend minunat în continuare!