21 iulie, 2013

Cumpărături Anglia *Partea I*


Așa cum vă spuneam aseară, m-am întors din vacanță. A fost o vacanță de vis!

Două săptămâni fără strop de ploaie, ceea ce e mare lucru pentru Anglia. Am avut parte de tot ce se putea de la relaxare, shopping intens, momente minunate alături de prietena mea cea mai bună, mâncare delicioasă...până la nopți pierdute, dans până la 7 dimineața, prieteni noi și poate și-o nouă iubire ;) 

Am făcut foarte foarte puține poze, cred că maxim cinci. Asta pentru că am vrut să trăiesc fiecare moment la intensitate maximă, fără să stau să mă gândesc că trebuie să fac poze. Oricum amintirile rămân în suflet și nu neapărat în poze. 
La întoarcere, ieri dimineața, am avut parte de-o experiență foarte nașpa la aeroport. De când am fost ultima dată, se pare că s-au schimbat drastic măsurile de securitate. Nu știu ce s-a întâmplat între timp, însă a fost horror! Pe scurt: aveam în bagajul de mână bocceluța mea cu machiaje. Toate machiajele pe care le cărasem la mine. Multe tare! Mi-au scos ABSOLUT fiecare produs și l-au examinat! Îmi venea să plâng și mi-era teamă c-o să pierd avionul, pentru că a durat o groază. După ce într-un final am trecut de control, m-am dus la poarta unde trebuia să mă îmbarc, mi-au verificat biletul și id-ul și am intrat pe culoarul către avion. Aici horror iar! Credeam că numai în filme există așa ceva! În afară de faptul că poliția oprea oamenii aleatoriu și le controla absolut tot ce aveau în bagajul de mână, au băgat...câini! Am circulat ceva cu avionul, dar să vină câini la mine să-mi miroase toate cele ce căram după mine în avion mie nu mi s-a mai întâmplat. Pardon my french, dar eram căcată pe mine! Mă și gândeam Doamne, cine știe ce li se năzare la câini și ajung naibii pe la pârnaie. A fost odios! Din cauza acestor aventuri, nu am avut deloc timp să ajung prin duty free, lucru care m-a dezamăgit ca să fiu sinceră. Mai ales că voiam să le cumpăr câte ceva la fetele de la birou...Așa că mâine o să mă duc la serviciu fix cu mâna...într-un loc :(
Dar lăsând la o parte această experiență neplăcută, mi-am cumpărat o tonă de chestii din Anglia. La cosmetice/machiaje am fost foarte cuminte. 90% din lucrurile pe care mi le-am luat erau lucruri de care chiar știam că am nevoie. Focusul au fost hainele. Pentru că am slăbit destul de mult, majoritatea hainelor pe care le am evident că nu-mi mai vin. Și cum am și prins reduceri de reduceri, am rupt magazinele în două. Nici nu mi-au încăput toate în bagaje și a trebuit să las acolo o parte. Mi le va aduce Oana în august când vine în țară în vacanță. 
Dar astăzi vă arăt ce cosmetice/machiaje mi-am cumpărat. 
De la Soap&Glory mi-am luat o cremă de mâini - Hand Food - și un scrub de corp - Flake Away. Rămăsesem fără cremă de mâini și inițial am vrut să-mi iau una de la L'Occitane. Dar cum știam că găsesc și în țară brandul ăsta, am zis să încerc ceva nou. Scrubul de corp l-am cumpărat dintr-un impuls de moment. Nu am apucat să folosesc decât crema și-mi place foarte tare. 
 
De la Gilette mi-am cumpărat un gel de ras pentru piele sensibilă și niște lame Venus 3 care-mi plac la nebunie. Sunt cele mai bune dintre cele folosite de mine. 
 
Mi-am luat și două deodorante Sure (Rexona) - pe unul l-am consumat cât am stat acolo și mai am unul. Foarte bune aceste deodorante!
Știți că sunt abolut obsedată de șamponul și balsamul Tresemme din gama Platinum Strength. A doua zi după ce-am ajuns, m-am dus direct în Boots să-mi mai cumpăr câteva. Era ofertă la produsele Tresemme - al doilea produs era la jumătate de preț. Ghinionul a fost că nu mai aveau decât un singur șampon Platinum Strenght. Și ca să nu pierd oferta, mi-am mai luat pe lângă acesta și un șampon Deep Cleansing. Peste câteva zile însă, au adus marfă și mi-am mai luat un Platinum Strenght. De data asta nu mai era la ofertă. 
Tot din produsele pe care le-am mai avut fac parte și șampoanele uscate Batiste. Mi-am luat două bucăți: unul Original (pe care îl mai am și care-mi place mult) și unul colorat, destinat părului închis la culoare. 
Pentru că eram în căutarea unei măști hidratante după ce-am terminat-o pe cea de la No7 care nu se mai găsește pe piață, mi-am luat una de la Una Brennan despre care am auzit în dese rânduri că este foarte bună. 
Sunt mulțumită de peelingul de cuticule de la Farmec, însă voiam de foarte foarte mult timp să-l încerc și pe cel de la Sally Hansen. În martie când am fost în Anglia, nu l-am găsit deloc. Data asta am reușit să mi-l cumpăr. 
Cred că achiziția pe care mi-o doream cel mai mult este masca de față F10 Smooth and Renew de la REN. Atât am mai auzit vorbindu-se de brandul ăsta pe Youtube, încât simțeam că și mor dacă nu-mi cumpăr ceva de la ei. Masca asta mi-a făcut cel mai mult cu ochiul, așa că a ajuns la mine. 
Mi-am lăsat acasă top coat-ul Seche Vite și cum în două săptămâni trebuia să-mi fac și eu unghiile la un moment dat, am plecat în căutarea lui. Nu a fost chip să dau de el, așa că am găsit o alternativă de la Revlon. Nu e la fel de bun, dar nu e nici rău.
Un alt produs pe care mi-l doream foarte mult este masca de păr Moisture Seal Intense Rescue Melting Balm de la Charles Worthington.
Inspirată de Caroline Hirons care este un guru în materie de îngrijirea tenului, mi-am cumpărat două produse de la Indeed Labs despre care-am auzit-o pe ea vorbind numai de bine: gelul hidratant Hydraluron și crema de ochi Eysilix. Am căutat trei zile la rând produsele astea două, dar a meritat. Îmi plac la nebunie!
 
N-am mai folosit niciodată plasturi pentru eliminarea punctelor negre, dar auzisem că cele de la Biore sunt cele mai bune. Pentru că nu eram foarte sigură totuși de acestă achiziție, mi-am luat un pachet cu șase plasturi. Dacă-mi plac, o s-o rog pe Oana să-mi ia un pachet mai mare. 
Am ajuns la concluzia că rimelurile de la Max Factor sunt clar preferatele mele. M-am dus în Boots cu gândul să-mi cumpăr din nou False Lash Effect, care mi s-a terminat și care mi-a plăcut la nebunie. O tanti de acolo m-a convins să-l încerc pe Masterpiece Max și bine a făcut. Este SENZAȚIONAL! 
Mi-am cumpărat revista Marie Claire la care-am primit cadou un tuș Eyeko. L-am folosit o dată, însă nu m-a dat pe spate.
Am trecut și pe la standul MAC din House of Fraser și n-am fost departe de-a rupe cardul în două. Dar am fost tare tare cuminte și nu mi-am cumpărat decât trei chestii: creionul Teddy (cel pe care-l am e aproape de finish), creionul de sprâncene Lingering (preferatul meu) și rujul Creme Cup, pe care mi-l doream de ceva timp.
 
Și asta a fost tot! Cred că o să fac o postare să vă arăt și o parte din hainele pe care mi le-am luat. O parte au rămas în Reading, așa cum vă spuneam, dar sunt pulovere de care oricum n-o să am nevoie în perioada următoare. 
Acum că m-am întors la ale mele, îmi umblă prin cap ideea de-a mă muta în Reading. Este absolut fantastic acest oraș! Are tot ceea ce trebuie: dacă vrei liniște și relaxare și dacă vrei distracție nebună...le ai pe ambele. Am început să mă gândesc serios la posibilitatea unei mutări. Glumeam cu Oana că dacă mă mai duc o dată, cred că nu mă mai întorc. Mă ține în loc faptul că aici am casa mea și acolo ar trebui să stau cu chirie și nu mă încântă deloc lucrul ăsta. Vom vedea...
Sper că v-a plăcut postarea mea și ne auzim mâine cu o nouă postare. O să vă răspund și la mail-uri și la comentarii în perioada următoare, dar vă rog să aveți răbdare cu mine. Vă îmbrățișez cu drag!