01 decembrie, 2012

5 preferate si-o dezamagire *editia de noiembrie*

Iaca s-a gatat si luna noiembrie si mai e un pic si vine Craciunul si totodata si vacanta pe care abia o astept! Luna asta am avut o groaza de produse noi care-mi plac la nebunie si, de data asta, absolut nicio dezamagire.
Din tot ce mi-a placut, am selectat cinci plus unul in loc de dezamagire. Mai trisez si eu din cand in cand :D 
1. fond de ten Studio Fix Fluid de la MAC + BB Cream Skin79 - intrucat aceste doua produse implinesc acusi un an de cand le-am cumparat, m-am gandit sa le si termin ca sa nu le irosesc aiurea. Intrucat fondul de ten de la MAC are o nuanta un pic cam inchisa pentru culoarea pe care o are tenul meu in aceasta perioada, m-am gandit sa-l combin cu BB Cream-ul de la Skin79, care este destul de deschis. Iubesc aceasta combinatie si cum se vede pe tenul meu si-am folosit-o aproape toata luna noiembrie. Cred ca fondul de ten MAC ma va mai tine maxim o saptamana si pe urma voi trece sa-l termin pe cel de la CHANEL, Vitalumiere Aqua. Gasiti review la fondul de ten MAC aici si la BB Cream aici
2. L'OREAL Mythic Oil - daca pana acum foloseam acest produs strict pe parul uscat, mai nou am inceput sa-l folosesc si pe parul umed, imediat dupa ce l-am spalat. Mi-am schimbat putin rutina de ingrijire a parului, in sensul c-am renuntat sa-mi mai intind parul cu placa si-l intind cu ajutorul unei perii rotunde si cu uscatorul de par. Daca sunteti curioase care este rutina mea de ingrijire a parului, voi face o postare separata. Revenind la uleiul de la L'OREAL, nu stiu cum de n-am incercat pana acum sa-l folosesc si pe parul umed, insa rezultatul imi place foarte mult: imi lasa parul foarte moale si parca-mi simt firul mai gros si mai sanatos si mult mai usor de pieptanat. Gasiti review aici
3. trusa Icon Comfort Zone de la WET 'N WILD - de cand am primit trusa asta, am folosit-o aproape in fiecare zi. Abia ce i-am facut review, pe care-l gasiti aici, asa nu mai are rost sa lungesc vorba. Apropo, dupa ce-am povestit despre ea, aproape toate fetele de la mine din birou si-au comandat-o si sunt foarte incantate de ea. 
4. Fresh Skin Apricot Scrub Invigorating de la ST. IVES - nu degeaba este atat de laudat acest produs, pentru ca pe bune ca merita. Imi mega-place si cat de curand o sa-i fac si review. Singurul lucru care nu-mi place la el este mirosul. Nici vorba de miros de caisa, ci mai degraba a leustean :)) 
5. exfoliant Daily Smoothing Treatment with 5% Alpha Hydroxy Acid de la PAULA'S CHOICE, din gama Resist - poate stiti ca n-o inghit pe Paula Begoun care se crede mai desteapta decat toata lumea de pe pamantul asta, desi mi-e clar ca nu e cazul si multa vreme m-am incapatanat sa nu-i incerc produsele. Daca lichidul cu BHA a fost o dezamagire pentru mine si n-o sa-l recumpar, cu exfoliantul cu AHA este alta poveste. Nu spun niciodata lucrul asta, pentru ca ma stiu cat de schimbatoare sunt, insa declar oficial ca acest produs este pentru mine perfectiunea la puterea o mie! N-am apucat inca sa-i fac review, insa asa cum acest exfoliant imi lasa tenul, niciun alt produs n-a facut-o pana acum vreodata. Ca si la scrub-ul de mai sus, nu-mi place deloc mirosul lui, insa asta nici nu mai conteaza! 
6. crema de fata Nutri-Gold Silk de la L'OREAL - aceasta crema a aparut in rutina mea la fix! A venit frigul si-o sa mai vina, tenul mi se deshidrateaza uneori de-am senzatia ca nimic nu-l poate salva, nici macar masca de fata de la NO7 pe care-o iubesc. In acele zile, ma dau cu Nutri-Gold Silk si problema e rezolvata. N-o folosesc zilnic si n-o folosesc ziua. Dar, mai bine o sa va povestesc lucrurile astea intr-o postare separata, atunci cand o sa-i fac review. 
Aproape ca-mi pare rau ca am schimbat formatul la aceste postari cu preferate, intrucat atat de multe produse mi-au placut luna asta, incat mi-a fost foarte, dar foarte greu sa ma hotarasc pe care sa vi le arat in aceasta postare. Am descoperit si-un rimel SENZATIONAL, si-un sampon foarte smecher, si-un gel de dus foarte tare si o gramada de alte produse la care o sa fac review-uri. Mi-e greu, foarte greu sa fac review-uri intr-un timp scurt din momentul in care va arat anumite produse, insa am un job destul de solicitant si credeti-ma ca pentru a tine acest blog, fac eforturi uriase si renunt la multe alte lucruri pentru a putea scrie regulat. 
Dar, trecand peste asta, la sfarsitul lui decembrie, la fel ca anul trecut, o sa va arat produsele care mi-au placut cel mai mult in acest an. De asemenea, luna asta o sa va povestesc si despre rutina mea de ingrijire a tenului pe timp de iarna si, daca vreti, si rutina de ingrijire a parului.