14 noiembrie, 2012

Review *ELSEVE Color-Vive Miracle Instantane*

Va povesteam in postarea cu review-ul la masca de par Macadamia Natural Oil c-am descoperit un alt tratament pentru par care-mi place la fel de mult, dar care este mult mai ieftin.
Multe m-ati intrebat la ce produs fac referire si astazi va dau si raspunsul: ELSEVE Color-Vive Miracle Instantane de la L'OREAL
  • este un tratament intensiv dedicat parului vopsit, imbogatit cu concentrat nutritiv si filtre UVA/UVB
  • il gasiti in cam toate magazinele de pe la noi, la pretul de aproximativ 30 ron pentru 200 ml
  • are un miros foarte placut si puternic, care se mentine pe par cateva zile (cel putin in cazul meu)
  • ca si densitate, nu este nici foarte gros, nici foarte lichid, ci are consistenta unui balsam obisnuit
  • are culoarea rozzzzzzzz! 
Ca si mod de utilizare, este recomandata aplicarea lui uniforma pe toata lungimea parului, de la radacina. Poate fi clatit imediat, nefiind necesara o perioada de asteptare. Eu il folosesc o data la doua saptamani, alternand cu un alt balsam sau cu o masca. Am incercat sa-l aplic pe tot parul, inclusiv la radacina, insa n-am facut acest lucru decat o singura data intrucat am observat ca mi-a ingrasat parul. Eu am un par destul de subtire, care se ingrasa la radacina destul de repede - cam la trei zile -, asa ca am ales sa-l aplic doar pe lungimea lui, de la nivelul urechilor in jos. De asemenea, nu l-am spalat niciodata imediat dupa aplicare, intrucat am un ritual destul de strict si cat stau cu el pe par, fac alte lucruri. Asa ca-l las in jur de 5-10 minute si apoi clatesc cu apa calduta. 
Desi n-am observat vreo schimbare la nivelul culorii parului - ca sa fiu sincera, nici nu prea m-a interesat acest aspect - imi place foarte mult acest tratament intrucat hidrateaza foarte bine parul meu subtire si destul de uscat spre varfuri. Parul ramane moale si usor de pieptanat, chiar si atunci and nu aplic un balsam leave-in. Recunosc ca uneori mi-e foarte lene sa ma spal, sa stau cu prosopul in cap vreo jumatate de ora, sa ma pieptan, sa mai stau iar vreun sfert de ora, sa pun balsam leave-in si apoi iar sa ma pieptan. E munca multa :)) Uneori, cand sunt pe fuga, pur si simplu n-am rabdare sa fac tot ritualul asta si sunt multumita ca acest tratament face fata si singur. Prefer totusi varianta cu ritualul de mai sus, intrucat folosesc placa de intins parul destul de des, asa ca am nevoie de extra-protectie. Plus ca stiti ca am o obsesie legata de balsamurile leave-in. 
Un alt lucru pe care-l apreciez la tratamentul ELSEVE Color-Vive este ca e economic. Desi il am de cateva luni bune, cred ca am consumat din el abia un sfert. E adevarat ca-l folosesc o data la doua saptamani, insa nu trebuie sa aplic decat o cantitate de marimea unei monede de 50 de bani si-mi fac treaba cu el. 
Ingrediente: 
In gama Instant Miracle, din care face parte si Color-Vive, mai puteti gasi alte doua tratamente: Total Repair 5 - tratament restructurant si Nutri-Gloss Crystal - tratament hranitor. Dupa ce-l termin pe cel pe care-l folsosesc acum, intentionez sa-mi cumpar Nutri-Gloss Crystal, ca vreau neaparat sa-l incerc si pe acesta, intrucat cred ca va fi si mai potrivit pentru tipul meu de par. 
CALIFICATIV: 5/5
A mai incercat cineva acest tratament sau pe celelalte doua din gama Instant Miracle